Yvonne Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Goedemorgen frummers, Pfffff, wat een storm en wat een regen.... Maar het is gewoon weer zaterdag geworden en we nemen eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Dankjewel @Yvonne en goedemorgen! Koffie om de dag mee te beginnen, heerlijk! Heb een goede dag allemaal dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 (bewerkt) Goedemorgen @Maja, ik hoop dat jij een ook fijne dag hebt. DAGPACT: Maja Yvonne 19 februari 2022 bewerkt door Yvonne Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Goedemorgen allemaal, Gelukkig is de ergste storm weer wat gaan liggen Nog behoorlijk winderig wel Straks eerst maar boodschappen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 goeiemooiemorgen frummers heerlijk geslapen weer en idd het weer is weer rustig, blauwe lucht met wolken. Lekker langzaam opstarten met schaatsen straks en daarna eens kijken of de markt er is. En wat zal er een schade zijn verhalen om verteld te worden en helaas ook doden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Maja Yvonne Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Zojuist zei Roberto: Goedemorgen. DAGPACT: Maja Yvonne Roberto zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Goedemorgen wat een lekkere ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 19 minuten geleden zei Zbb: Goedemorgen wat een lekkere ochtend. Ja he De stilte na de storm. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 en ja Zbb, jij bent uren terug in de wieg in slaap geschommeld zeker? of was het ook eng? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 @nancy, wat leuk he die Belg in de massastart bijna nog leuker dan wanneer Nederland goud wint. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Ik zit inderdaad ook te kijken, zo leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Daar gaan ze.. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa goud!! Goed gedaan, Schouten! Roosje41, lady jane en Kohtje reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Goedemorgen allemaal. Hier ook een rustige opstart van de zaterdag. Straks logeetje. DAGPACT: Maja Yvonne Roberto zbb Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 (bewerkt) Hier schijnt de zon en bloeit de Saxifraga volop. (acht voor 5 euro bij de buurtplantenboer) 19 februari 2022 bewerkt door Roberto karin123 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 (bewerkt) wow, ik had nog nooit massastart gezien best eng ook, maar wat een kanjer, Irene 19 februari 2022 bewerkt door lady jane nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 wat kun je toch geluk ervaren door anderen zo blij te zien he ik voel me echt geweldig en dat in mijn luie stoel haha nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 En dit heeft Eunice gedaan met mijn Helleborus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 zo, en nu mijn eigen to do lijst eens wat korter gaan maken fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Goedemorgen. Wat hier gisteren gebeurde was niet echt een hele harde storm gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 56 minuten geleden zei lady jane: en ja Zbb, jij bent uren terug in de wieg in slaap geschommeld zeker? of was het ook eng? Nee eng was het niet,had voorzorgsmaatregelen getroffen. extra touwen en alles stormvast,meer kan je niet doen. bij mij geen schade gelukkig maar bij verschillende andere boten hier wel. ik zit in de stormveiligheidsploeg hier op de haven,was gisteren een druk dagje om boten opnieuw vast te knopen die gebroken touwen hadden. Hadocque en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Zo ggd afspraak morgen voor beide mannen , ik heb vandaag avonddienst. Eerst weer stofzuigen en dweilen hier . 36 kattenpootjes over de vloer is wel te merken .. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 3 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, Pfffff, wat een storm en wat een regen.... Maar het is gewoon weer zaterdag geworden en we nemen eerst maar een bakje. Als onderdeel van het stoppen met alcohol en slaapmedicatie ben ik ook al bijna twee maanden gestopt met koffiedrinken, maar man wat mis ik mijn bakkie in de ochtend :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Maar 2 kopjes koffie in de ochtend is toch niet zo slecht @Roosje41 Of wel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden