Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 januari 2022


Quinn

Aanbevolen berichten

Morgen mensen. Het nachtmerriet hier lekker door en ik ben blij dat ik wakker ben. Had wat genomen om te slapen en dat was geen goed plan, want nou kon ik de nachtmerries niet meer uit. Dat zou ik inmiddels toch moeten weten. Nou ja, het is nu vandaag.

Mocht iemand zich vervelen... (schaamteloze promotie)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat laat @bolletje, of lig je juist vóór?

goeiemorgen frummers
lang geleden, de wekker al zo vroeg
maar 9 uur volleyen staat weer op de agenda:heart:
Ik lag nog heerlijk te dromen, over Jane en HenkT notabene
van adb hier? Hoe ik daar nu weer op kom? We waren wel
in goede harmonie op vakantie, en ik herinner me geen link met drank
maar curies is het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact

  • Roberto
  • Jessje 

 

Goeiemorgen, vandaag dacht ik 2 sportlessen te volgen maar het word alleen zumba , ik heb nog zo'n spierpijn van het sporten van woensdag. Wel lekker geslapen gelukkig. Kom er alleen zo moeilijk uit. Het word tijd dat het smorgens weer wat lichter word. 

Fijne dag iedereen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Reacher:

Anders ga ik gewoon in de tuin wonen @niks

vergeet je TV niet dan Reacher
ik zag net een film die vast iets voor jou is (ook); Na deze film vergeet je nooit meer de man die zeker wist dat katten met mensen kunnen praten (Searchers met
Benedict Cumberbatch in de hoofdrol. Een geniale acteur, dus dat belooft wat.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen heb ook veel gedroomd , het meest bijzondere  was dat oud en nieuwe situaties door elkaar heen liepen wat ik het meest onthouden heb dat er 2 verschillende  zeeën  waren naast elkaar en ik moest zo kiezen waar ik ging zwemmen .

De vieze blubber zee was onveilig maar ook een vertrouwd gevoel.  

De mooie zee was een sprong naar allemaal nieuwe dingen waar ik naar toe kon gaan .

Ik kan dit zeker herleiden. 

Verder nog meer waarvan ik dacht elke keer dit moet ik onthouden maar ben het nu allemaal kwijt  .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Als ik een nachtmerrie heb gehad (en dat wisselt) leg ik dat altijd uit als dat ik iets aan het verwerken ben. Drankdromen bijvoorbeeld: ergens is het best raar dat ik niet meer drink, en tijdens dat jarenlange drinken heb ik nooit tijd gehad om die indrukken te verwerken. Dus dat doen we ‘s nachts met narratieven vol schaamte, ellende, auto-ongelukken, vreemdgaan etc.
Dus ik geef er een positieve draai aan: dat hebben we maar weer mooi gedaan vannacht. 
Mijn vriendin vindt dat vreselijk, dat ik overal het goede van in probeer te zien. Maar ik ben wel vrolijk, en dat vindt ze fijn, dus goed wie doet hier nou moeilijk. 

Ik wens jullie een fijne dag. Ik mag naar de garage om een heleboel centjes te gaan betalen voor een reparatie (maar hé dan hebben we wel weer een mooie auto).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ook een verandering  voor je vriendin om overal opeens het positieve  van in te gaan zien denk ik @Descartes33.

Het is een nieuwe manier manier van samen zijn :rose:

Ja auto,'s kunnen  veel geld kosten , ik ben gelukkig  mijn geldmonster kwijt en heb een poos al een andere auto voor  de deur staan , staat letterlijk voor de deur sinds  aug nog geen 1700 km mee gereden ^_^

Neem hem van het weekend wel weer mee naar het werk , is ook beter dat er weer wat km  bij komt .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Goed en lang geslapen
Ging om 21.00 naar bed en werd 7.30 wakker
Hier ook spierpijn in mijn benen van de gym en in armen van de fysio

Terug net, van loopje naar het dorp.
Coronadochter belde dat ze zo'n keelpijn had, en kleindochter buikpijn.
Dus gewapend met kruik eerst daar naar toe, eerst ook keeltabletten en venkelthee voor ze gehaald.
och, och...het is me wat  :)

Meteen door naar de bio winkel en toko voor rotibladen (nog nooit roti gemaakt), oh ja en slager voor bio kip.
Nou ja, tijd nuttig besteed dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geniet van een dagje thuis zonder dat ik iets moet doen vandaag .

Poes praat met de kittens  , het miauwt en piept tegen elkaar . :lol:

Zo wel even stofzuiger en dweil er door en wat aan de was doen. 

Gisteren bij action verf en penselen erbij gehaald  , dus ook weer lekker rustig verven .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...