Spring naar bijdragen

Overprikkeld en zoek nieuwe contacten


Steph

Aanbevolen berichten

Ik verneem weer een tijdje dat ik overprikkeld ben.Alles is me teveel en denk aan nare dingen en niet aan de leuke.Ik probeer mezelf te trainen om me weer goed te voelen.Ben wel blij dat ik niks meer heb gedronken (al drie jaar niet)Er liggen wel drie blikjes bier (5 procent)in de koelkast maar nog niet op gedronken.Ik mis de goeie tijd Ik mis mensen om me heen.Ik verneem dat ik te vaak alleen zit Heeft iemand tips?Door corona kan ik ook haast geen contacten maken.Alle tips zijn welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb eigenlijk geen moeite meer met drank naar moeite met piekeren en angsten en dat soort dingen.Ik probeer ze positief te benaderen en hoop dat t ook weer weg gaat.Bovendien vind ik dat ik nu wel goed bezig ben.Ik hoop gewoon dat ik t af kan sluiten .Bedankt voor jullie antwoorden!!Aan t verleden kan ik helaas toch niks meer veranderen maar wel in t heden en de toekomst.En ik probeer positief en hoopvol te blijven.Het is ook gewoon moeilijk dat ik mijn sociale netwerk niet goed kan opbouwen hier.Uk ben net verhuisd.En merk dat ik t mis.Maar alles komt op het juiste moment daar ben ik van overtuigd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...