Spring naar bijdragen

Zondag 16 januari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Yvonne:

Is daar een bepaalde reden / oorzaak voor? 

Ik heb mijn kruit verschoten met het in orde maken van de tuin vannacht om 6 uur. Overal ligt stro (er staan allemaal winterhokken in de grindbak waar de poezen zich kunnen verschuilen als ze het huis niet meer in durven).  En nu alweer moe van afgelopen week ziek zijn. 
En nou ja.. ik ben teleurgesteld. Ik kom er wel overheen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yvonne:

Teleurgesteld omdat de kattenkopjes niet naar buiten gingen? 

Ja. Maar goed, weer een week wachten dan maar. Ze wil zo graag naar buiten maar ze is zo bang. Dat herken ik wel bij mezelf. 
Straks wandelen met de blije hond. :) Dat dan weer wel. 
Goedemorgen @Claudius

Iemand zin in sinaasappel met chocolade? 
image.jpeg.08165ebc4757b7e7bd622faff22f0955.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik 's nachts in de vrieskou in de tuin gewerkt zou hebben en die katten doen niet wat jij wilt, dan zou ik daar ook de pest over hebben. 

Hopelijk kan de hond je opbeuren.

Ik heb het huis opgeruimd en de boerenkool gerist van de steeltjes. Een beetje gokken met de verhoudingen, ik maak eigenlijk nooit boerenkool en al helemaal niet met van die plantdelen waar je de blaadjes van de stengel moet rissen. Ik heb er ook een handje aardperen bij, van de natuurwinkel. Ben benieuwd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met drie van de katten is dat geen probleem @Oskar. Dat is eigenlijk typisch kattengedrag wat je beschrijft, Dat twijfelkonten bij de deur. Maar de poezen op zolder zijn een ander verhaal, Dat zijn al PTSS ers. Die inmiddels van het kroelen en spelen zijn, dat wel.
En ik koester nog enigzins de hoop dat ze in mijn tuin blijven wonen dus ik wil ze niet het huis uit jagen.

Of een relatietherapeut hoeven inschakelen. 

bewerkt door Reacher
Van ‘krieken’ kroelen gemaakt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei spirit:

Wat goed @Waldorff. 30 km, 12 km erbij en je hebt een marathon gelopen. Heb je wel eens marathons gelopen?

Met een blije hond lopen, is veel leuker @Reacher. Katten zijn maar eigenzinnig. Volgens mij is mijn kater, vannacht niet thuis geweest:rolleyes:. Heb er zelfs slecht door geslapen. Om 6 uur vanochtend, het raampje maar open gezet en ineens, plop, sprong hij op mijn bed. Een bak eten gegeven en nu ligt hij zijn roes uit te slapen.

@spirit ja ik heb er 5 gelopen. Ik ben nu aan het trainen voor de CPC 13aart in Den Haag.  Heb me ingeschreven voor 3 afstanden, 5, 10 en 21km. 15 mei wil ik weer de hele marathon lopen in Leiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...