Spring naar bijdragen

Donderdag 13 januari 2022


Quinn

Aanbevolen berichten

En mijn dag kan niet meer stuk   ik ben aangenomen als vrijwilligster  bij familie zorg.  

Ik krijg vergoeding voor de werkzaamheden  die ik doe voor deze organisatie  .

Ik mag op deze manier mee werken in deze organisatie  ..

Mijn eerste afspraak komt er aan samen met mijn ex  nu :lol: familie   begeleider  mee naar een gezin die in zorg is .

 

ik ben trots op mij zelf ..

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 goed om je juridisch te laten bijstaan. En je man heeft denk ik tijd nodig. Hij kan zich waarschijnlijk geen ander leven voorstellen. En als je moet veranderen, terwijl je zelf niet wilt, duurt het even voordat je dat kunt. En komt er van allerlei gevoel boven. Boosheid, verdriet, rouw. Tijd… en misschien iemand die hem / jullie wellicht daarbij helpt?

liefs!
 


 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66: moeilijke tijden voor jullie. Vertrek vanuit het meest veilige uitgangspunt: ziekmelding. Zoals @Boraangeeft. Overhaast niks. Werkgevers kunnen ineens omdraaien als een blad aan een boom en loyaliteit ‘belonen’ met harde, onbegrijpelijke tegenactie. Zo heb ik ook helaas ervaren. Op de nipper mijn baan behouden dankzij een strijdlustige bedrijfsarts en kordaat handelen van mijn zus. Het is een wirwar aan regels waar je eigenlijk geen tijd in wilt steken. Voor je gevoel gaat werken aan gezondheid voor. Wijsheid en sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...