Spring naar bijdragen

Maandag 10 januari 2022


Claudius

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Maja:

Goedemorgen @Claudius, @Waldorffen de frummers die zo volgen. Vandaag weer thuiswerkdag. Dus moet helaas mijn bed uit…

Mooie prestatie @Waldorff, gefeliciteerd! Al een rondje buiten rennen achter de rug? 

Dankjewel @Maja :) nee vandaag een rustdag. Morgenochtend staat er weer een klein herstel rondje op het schema om stupid o'clock voordat ik naar mijn werk ga :P werkse vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Even een tijdje bijhouden wat ik eet via de app van het voedingscentrum.  Ik kom langzaam aan, terwijl ik denk dat ik niet te veel eet.  Weer even terug naar de werkelijke maat ipv die in mijn hoofd, die kennelijk wat opgerekt is.  En tegelijkertijd kun je via die app ook zien of jouw eetpatroon wel genoeg voedt.  Ik slik wel vitaminen bij, maar het lijkt me wel leuk om te kijken of ik alles uit mijn voeding zou kunnen halen.  Eten om te voeden ipv vullen.  

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Etty:

Even een tijdje bijhouden wat ik eet via de app van het voedingscentrum.  Ik kom langzaam aan, terwijl ik denk dat ik niet te veel eet.  Weer even terug naar de werkelijke maat ipv die in mijn hoofd, die kennelijk wat opgerekt is.  En tegelijkertijd kun je via die app ook zien of jouw eetpatroon wel genoeg voedt.  Ik slik wel vitaminen bij, maar het lijkt me wel leuk om te kijken of ik alles uit mijn voeding zou kunnen halen.  Eten om te voeden ipv vullen.  

Dat doe ik ook sinds ruim een week. Dacht bijvoorbeeld dat ik wel goed zat met de vezel inname, maar daar heb je veel van nodig. De app stimuleert ook om gezonder te eten, is mijn ervaring. Ik ben weer terug naar starten met havermoutpap. Te vet en te zout, dat wist ik wel. Kijken of ik dat deze week wat beter kan gaan doen. Ik eet sinds een paar weken ook meer fruit, minimaal twee per dag. Dat maakt dat ik minder behoefte heb aan zoete dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...