Spring naar bijdragen

Donderdag 6 januari 2022


Waldorff

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Ook vandaag weer beginnen met een rondje interval 7km tussen de winterse buien door. Nieuwe afspraak met mijn vriendin en behandelaar staat voor aanstaande maandag. Zij gaat straks met een vriendin een paar dagen naar de Ardennen, dus ik ga voordat ik naar mijn werk ga even op de koffie om uit te zwaaien. 

 

Fijne dag allemaal ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allebei,

Ik wil iedereen nog extra bedanken voor gisteren. Al die lieve woorden doen me goed en m'n schuldgevoel is weg, Af en toe denk ik dat ik ze hoor miauwen maar dat zal er wel bij horen.

Vandaag weer kaarten maken. Lekker werken misschien kunnen we dit jaar weer een dagje uit met de dagbesteding. Maar dat kunnen niet zonder de grote inzet van een winkel die ons hier in steunt, lief hé?:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Ik heb me voor mijn doen verschrikkelijk verslapen... 
en precies in dat laatste stukje slapen heb ik allerlei ellendigs gedroomd, 
dus wakker worden met een schuldgevoel van hier tot Jericho... 
Een bakje helpt vast wel om dat weg te werken... 
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yvonne:

Omdat ik in mijn droom weer op zóveel vlakken tekort was geschoten... pfffff

ja dromen werken je dagelijks leven uit. Ik ben altijd heel geïnteresseerd in dromen, droom zelf ook veel en hield vanaf mijn pubertijd dromendagboek bij. Dromen zijn geen bedrog, ze laten iets over waar je mee bezig bent zien. Waarom vertel ik dit eigenlijk? :D

Tijd om te gaan douchen, dank voor de koffie :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En een goede dag gewenst allemaal,

goed in de zin van, wat je er van wil maken. Wij krijgen vandaag bezoek, zo leuk, we krijgen nooit bezoek dus ik voel me nu net de heen-en-weer-wolf uit Pluk van de Pettenflet , dansje in de kamer en huis opruimen, want wat een zooitje hier, het lijkt wel een studentenhuis :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Artemis:

ja dromen werken je dagelijks leven uit. Ik ben altijd heel geïnteresseerd in dromen, droom zelf ook veel en hield vanaf mijn pubertijd dromendagboek bij. Dromen zijn geen bedrog, ze laten iets over waar je mee bezig bent zien. Waarom vertel ik dit eigenlijk? :D

Tijd om te gaan douchen, dank voor de koffie :rose:

Ik mag toch hopen dat dromen bedrog zijn. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne dag @Artemis, hoop dat het heel gezellig bezoek is... 
En ja, dromen vertellen inderdaad over iets wat jou in het dagelijks bezit houdt, klopt. 
'Me schuldig voelen, altijd en over van alles, meestal zelfs heel kleine dingetjes' ..... en ik kan redeneren al Brugmanns tegen mijzelf, 
ik kan er allerlei meditatieve handelingen op loslaten.... ik kom er niet van los.
Afijn, je leert ermee leven denk ik dan maar, en ik ben niet de enige die daar last van heeft...
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...