Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 27-12-2021.


karin123

Aanbevolen berichten

Hallo Lieve Mensen Piuisje ik heb ook zo naar gevoel in mijn hooft ik heb 45 jaar bromazepam gebruikt die zooi  nooit heeft een dokter mij vertelt dat het slecht is ben 7 maanden geleden gestopt soms heb ik een fijn gevoel maar het duurt zo lang ik wil zo graag beter worden  jullie ook nou ik wens jullie allemaal gezondheid          liefs wil  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-12-2021 om 11:54 zei Wilhelmina:

Hallo Lieve Mensen Piuisje ik heb ook zo naar gevoel in mijn hooft ik heb 45 jaar bromazepam gebruikt die zooi  nooit heeft een dokter mij vertelt dat het slecht is ben 7 maanden geleden gestopt soms heb ik een fijn gevoel maar het duurt zo lang ik wil zo graag beter worden  jullie ook nou ik wens jullie allemaal gezondheid          liefs wil  :heart:

Dankje wel wil ja zo.n naar gevoel hoofd net of je gek wordt soms het is vreselijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Mensen vandaag weer somber weer Bolletje heel vervelend zere ogen  komt weer goed hoor en Karin ik vind jou zo een sterke vrouw wat je allemaal doet  Pluisje ik hoop dat je gauw gezond ben het komt goed even doorbijten voor jou komt het ook goed gisteren heb ik me haar geverf  zo geen grijs haar meer  liefs wil            :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wilhelmina:

Pluisje wat vervelend dat het zo lang duurt maar ik heb gehoord dat de genezing een jaar na afbouwen begint dus geef niet op het duurt lang maar genezing komt er wel  lief wil   :heart:

Ja is heel naar ik sta weer terug op de lorazepam door een kantonie  dus moet weer opnieuw afbouwen ❤

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-1-2022 om 11:59 zei Wilhelmina:

Hallo Lieve mensen het zonnetje is er Pluisje hoe gaat het met jou en de andere mensen het is zwaar en dan corona stoppen we willen vrijheid leven blij zijn fijne dag en vrede met alle mensen  liefs wil   :heart:

Hoi wil het gevoel gaat niet over helaas zo.n naar gevoel ❤

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...