Spring naar bijdragen

Ik pas campagne


Marij1984

Aanbevolen berichten

Ja ik irriteer me er ook een beetje aan. 
Vaak zijn het mensen die niet echt inzien dat ze teveel drinken of niet zoveel drinken als ik en in februari gaan zo gewoon weer vrolijk verder.. ik heb het idee dat het voor hen een lolletje is 

weet ook wel dat dat nergens op slaat hoor,er zijn genoeg mensen die juist dan pas inzien hoeveel en vaak ze dronken 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik Pas heeft mij dit jaar over de drempel geholpen. Ik heb vaker een paar maanden niet gedronken, maar dit jaar ging ik er serieus voor. Met het IK PAS armbandje om voelde ik me ineens stoer en hoefde ik niets uit te leggen. De recepten zijn heerlijk, omdat ik in januari nog dacht dat ik iets miste. Dapper aan de slag. En toen werd het gemakkelijker, omdat ze meerdere challenges aanbieden. Ik deed dit jaar met alles mee, niet het forum, maar wel de uitdagingen. Voorjaar, 40 dagen, je kan je eigen challenge maken, dus ik bedacht een jaar zonder, mijn challenge: Ik drink een heel jaar niet.

Ergens in maart heb ik me DAAROM aangemeld op dit forum. Ik had steun nodig, mijn plan was al jaren om te stoppen en IK PAS gaf mij die steun in de eerste maanden. Daarna werd het teveel, dus afgemeld van de e-mails. 

Nog steeds ben ik dankbaar voor deze start dit jaar, ik vertel mensen nu dat ik zo ben begonnen en dat het zo goed beviel, dat ik er niet meer aan begin. Ik woon in een dorp waar veel gedronken wordt, en nu ben ik degene die niet drinkt. Onze buren drinken wel en hebben respect voor mijn keuze, leven en laten leven.

Ik pas is een sociaal aanvaarde manier als je het woord alcoholist niet wil gebruiken. Zoals ik, ik ben geen alcoholist, ik haat dat stempel, ik dronk gewoon teveel en voel me beter zonder. 

Mijn armbandje ligt te pronken in de kast, achter deurtjes, niet meer nodig, bijna een jaar zonder. maar als ik het moeilijk krijg gaat dat armbandje zo weer om. Ik pas, voor de rest van mijn leven, hartelijk dank voor de reclame en het initiatief, voor mij een start van mijn nieuwe leven 

:heart:

bewerkt door Artemis
hoofdletter waar kleine letter stond
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...