Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 15-12-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Bolletje en iedereen.

Ik ben nog steeds het huis aan het schoonmaken in stukjes. De keuken is ook klaar. Nu het hok (zo noem ik dat altijd). De schoenenkast en de vloer zijn daar aan de beurt. En vanmiddag natuurlijk weer het bos in. Allemaal uitkijken voor Corona he.

@Pluisje53als je zin hebt, lees het verhaal van @Lynn46eens.

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

Goedemorgen Bolletje en iedereen.

Ik ben nog steeds het huis aan het schoonmaken in stukjes. De keuken is ook klaar. Nu het hok (zo noem ik dat altijd). De schoenenkast en de vloer zijn daar aan de beurt. En vanmiddag natuurlijk weer het bos in. Allemaal uitkijken voor het Corona he.

@Pluisje53als je zin hebt, lees het verhaal van @Lynn46eens.

 Dankje wel meis ik ben zo nerveus vreselijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

Snap ik, heeft denk ik ook te maken voor de angst voor de afbouw en wat je de vorige keer hebt meegemaakt. Komt goed:rose:

Ja meis er is teveel gebeurd van de lorazepam met vijlen wat redelijk ging toen over op de dia weer terug op de lora toen weer xe fevarin verhoogd lorazepam afgebouwd  kantonie overdosis nu weer op de lorazepam weer afbouwen raar gevoel in mijn hoofd en soms zo suïcidaal hoe kom ik hier uit het is een hel geworden klote artsen had ik ze maar nooit geloofd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi ladies, gisteren gesprek gehad over afbouw slaapmedicatie. Ben gelukkig gezond op een snelwerkende schildklier na. Klachten daarvan zijn angst, gejaagdheid en prikkelbaarheid. Oh dat werkt dus ook niet mee. Advies is toch om te zetten naar Diazepam en daarmee af te bouwen en mijn hersenen tijd te gunnen na zoveel jaar weer op een andere manier te slapen. Ben net als jullie klaar met de troep in mijn lichaam, maar ook angst voor de afbouw. Maar goed, we gaan ervoor! Lichaam troepvrij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-12-2021 om 14:46 zei Pluisje53:

Ja meis er is teveel gebeurd van de lorazepam met vijlen wat redelijk ging toen over op de dia weer terug op de lora toen weer xe fevarin verhoogd lorazepam afgebouwd  kantonie overdosis nu weer op de lorazepam weer afbouwen raar gevoel in mijn hoofd en soms zo suïcidaal hoe kom ik hier uit het is een hel geworden klote artsen had ik ze maar nooit geloofd 

Hoi Pluisje, ook ik zit in de afbouw Lorazepam. Ben van 1/1/2 a 1 mg naar 1 mg gegaan. Nu 16 dagen.  Neem de Lora in twee innames van 0.5 mg.  Had tijdens gebruik al geen profijt meer, kreeg deze rotzooi 3 1/2 jaar terug.  Was tijdens gebruik al heeeeel erg moe en ik hoop dat dit tijdens de afbouw wat gaat verminderen.  Hoeveel slik jij nog?   Ik ben van plan tot eind dec. Op 1 mg te blijven en dan verder te gaan met tapering strips.  Heb jij nog tips voor mij?  
Wat heb jij voor klachten?   
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kroola:

Hoi Pluisje, ook ik zit in de afbouw Lorazepam. Ben van 1/1/2 a 1 mg naar 1 mg gegaan. Nu 16 dagen.  Neem de Lora in twee innames van 0.5 mg.  Had tijdens gebruik al geen profijt meer, kreeg deze rotzooi 3 1/2 jaar terug.  Was tijdens gebruik al heeeeel erg moe en ik hoop dat dit tijdens de afbouw wat gaat verminderen.  Hoeveel slik jij nog?   Ik ben van plan tot eind dec. Op 1 mg te blijven en dan verder te gaan met tapering strips.  Heb jij nog tips voor mij?  
Wat heb jij voor klachten?   
 

Ik  vijl ze af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...