Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 november 2021


nancy

Aanbevolen berichten

Lieve forummers ,

Ik heb net nog even een berichtje gehad van een moderator: men is ermee bezig en dat zet zich volgende week voort. Met andere woorden: wordt vervolgd, het heeft hun aandacht. Heel fijn vind ik dit. Ik voel me nu echt wel gehoord en dat alleen al vind ik belangrijk. Met z'n allen willen we toch relatieve rust hier, samenwerken is dus wel zo prettig. Pffff...slaap lekker allen :moon:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

10 uur geleden zei nancy:

Forum Verslavingdebaas
Start
Postvak in         Nieuw  
   BerichtenlijstOpties niet positief en ondersteunend
  2 leden actief in deze conversatie (inclusief jezelf)

nancy
Gelezen:Zojuist

moderator 
Gelezen:1 uur geleden
 

moderator
Conversatie gestart: 1 uur geleden

Beste Nancy,

Een bericht wat je hebt geplaatst op het forum heb ik verborgen. Probeer rekening te houden met wat je schrijft.

Wanneer je minder steun haalt uit bepaalde berichten die door bepaalde forumleden wordt geschreven probeer hier langs te scrollen en niet op te reageren. 

Met vriendelijke groet,

de moderator

 Citeren

nancy
Beantwoord: 41 minuten geleden

Prima. Kan ik me in vinden.

Maar wanneer dringt het tot jullie door dat er hier een trol continu bezig is (onder verschillende namen) die de heleboel ontwricht?? Een ban hier en daar helpt niet, kijk ook naar het ip- adres. Dan heb ik het met name om Delarope/ Clemens/Aboutaleb  etcetera.

Ik vind dat jullie ernstig in gebreke blijven, dit duurt namelijk al wéken. En al weken hou ik me in, reageer hier nauwelijks, maar ervaar dus ook geen steun meer hier. En dat kan toch niet de bedoeling zijn. Dat IK in de negeer modus moet, allah..  maar dat geldt natuurlijk niet voor  jullie moderatoren. Nogmaals, DOE er wat aan!! 

 CiterenCiteer dit
 Antwoord op deze conversatie...

44% opslagcapaciteit gebruikt
Thema  Privacybeleid Contact
Ontwikkeld door Tactus, aangeboden door VKN
Powered by Invision Community

 

 

Zucht. Ik lees het zelfs niet meer dus weet niet wat er precies gaande is. Trollen stinken, en genieten er van om anderen op te fokken, dit is heel raar. Die mensen zijn echt zwaar ziek en het meest zielige, er is geen genezing mogelijk. Nou is dat niet zielig?Je hele leven blijven zitten met dit karakter deze behoefte. Poeh je zal dit maar hebben zeg. Verschrikkelijk. Nou zal ik je eens een geheimpje vertellen? Ik doe daar niet aan mee.

Het is net een virus, Als die nergens kan binnen dringen sterft ie vanzelf uit.Internettrolling067_Typo3.jpg

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...