Spring naar bijdragen

Donderdag 25 november 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei Maja:

Succes @Zbb! Je timmert weer goed aan de weg.

Goedemorgen 

ja er moeten dingen anders

ben wel gegroeid,de tussenpozen tussen de terugvallen zijn langer dan ‘vroeger’ maar ik blijf hangen. 
heb het idee dat ik niet verder kom dan een paar maanden droog,heb zelfs het idee dat het soms minder goed gaat zelfs. 
 

ik blijf zoeken naar wat ik nodig heb om het wel vol te houden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al je tanden laten trekken omdat je een fobie hebt? Ik snap wel dat ziekenhuizen zulke ingrepen niet willen uitvoeren. 

Maar misschien is die conclusie te snel getrokken, dat weet ik niet.

De laatste keer dat ik bij de tandarts was kreeg ik drie prikken ter verdoving. Heerlijk vond ik dat. Maar het heeft wel erg lang nagewerkt, soort doof gevoel gehouden twee weken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Lonster:

Al je tanden laten trekken omdat je een fobie hebt? Ik snap wel dat ziekenhuizen zulke ingrepen niet willen uitvoeren. 

Maar misschien is die conclusie te snel getrokken, dat weet ik niet.

De laatste keer dat ik bij de tandarts was kreeg ik drie prikken ter verdoving. Heerlijk vond ik dat. Maar het heeft wel erg lang nagewerkt, soort doof gevoel gehouden twee weken. 

hebben ze bij mij uiteindelijk in Sittard gedaan onder algehele narcose.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Lonster:

De laatste keer dat ik bij de tandarts was kreeg ik drie prikken ter verdoving. Heerlijk vond ik dat. Maar het heeft wel erg lang nagewerkt, soort doof gevoel gehouden twee weken. 

Ik krijg altijd verdoving als er geboord moet worden. Dat hebben we jaren geleden afgesproken omdat ik hem steeds tegenhield met mijn hand en hij zei dat wordt niet wat zo:)

Heb ook een keer gezegd dat ik naar een angsttandarts wilde en hij zei, zit niet zo te zeuren en ga liggen in die stoel:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...