Spring naar bijdragen

Maandag 22 november 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn vrijheid weer terug:) Ik was 4 dagen aan huis gekluisterd door een simpele verkoudheid.  Ik heb 2 dagen niet kunnen werken, ik kon dit weekend mijn vriend niet zien en ik kon niet naar de verjaardag van mijn zoon. Ik wil mij best laten testen maar dan wel graag binnen één dag.

Of zit ik hiermee op het verkeerde draadje? Ik vind dit wel een ditje en datje:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Het is nog stikkedonker buiten en kkkkkoud. 
Het vriest hier 4 graden zag ik toen ik het vogelvoer ging neerleggen... . 
Eerst maar een bakje. 

image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png
Ja, vervelend @rosa45, het is nou eenmaal hoogtij op dat gebied. 
Maar gelukkig dus negatief getest? 

@bolletje hoe gaat het nou met jou?? 

En schitterend van die apparaten die zelf wel even gaan bepalen wanneer ze jou iets vertellen... 
Zou die baas van jou misschien aan het controleren zijn of jij er wel écht bent @Reacher:wacko:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika, ik heb geen flauw benul wat voor werk jij doet, maar wat erg dat je er zo tegenop kunt zien om aan de slag te gaan. 
Sterkte... 

Heel goed dat je actie onderneemt voor de oortjes van MIni @niks, en natuurlijk hoop ik dat ze gewoon Oost-Indisch doof is ;) 

Luitjes, ik ga aan de slag hier. het zonnetje komt er al weer een beetje doorheen.... maak er een mooie dag van. 
                                                                         Dag dag.... blij.jpg.e7f93845cbc8f92966681db63b96bb3b.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. @Lika sterkte vandaag. Ik herken dat gevoel, dat hoeft niet perse aan het werk an sich te liggen @Yvonne. Bij mij is het vaak de angst om te falen, ertegenop zien om je er weer toe te zetfen, dat er dingen van je verwacht worden. En dat je met je gedachten bij je werk moet zijn ipv zelf bepalen waar je aan denkt. Weet niet hoe dat bij jou is @Lika? Ik ben morgen een paar dagen vrij. Wil proberen wat op te laden met wat leuke bezigheden. Jongste zoon heeft toetsweek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.

Goh ja.. apparaten en geluidjes. Al die (alarm)piepjes en tingeltjes. Er zijn zoveel apparaten en geluiden dat we vaak niet weten wie of wat er nou weer een seintje gaf..
En inderdaad de Tomtom die hier in de woonkamer ook constant aan de oplader ligt en plots meedeelt dat U uw bestemming bereikt hebt...

We hebben trouwens (even heel wat anders, maar door de Tomtom kom ik er op..) sinds we een week of drie, vier geleden met de camper uit Frankrijk terugkwamen een heuse huisvlieg. Op de laatste dag, terug naar huis, zat er ineens steeds een vlieg om ons heen te zoemen. Meerdere keren geprobeerd hem/haar onder het rijden uit het open raampje te laten verdwijnen wat niet lukte, maar ook tijdens koffie/honduitlaatstops de zijdeur wagenwijd open.. dan zagen we hem/haar niet meer, maar tijdens het rijden dook hij/zij dan weer op.. Thuisgekomen de bus in de garage en de volgende morgen vloog het beestje vanuit de bus de garage in. Daar heeft hij/zij een dagje rondgevlogen en ineens zat het diertje boven, in de woonkamer.. De Tomtom begroette de vlieg nog net niet met: "U heeft uw bestemming bereikt", maar hij/zij heeft het hier blijkbaar prima naar de zin. Vaak zien we hem/haar in de buurt van de etensbak van de hond op de muur zitten, maar dan ineens is hij/zij weer een tijdje buiten beeld, en dan ineens weer gezoem om ons hoofd... Ik heb opgezocht hoe oud een vlieg kan worden en de meningen lopen uiteen van ca. 28 dagen tot 2 à 3 maanden. Ik ben, verdorie, gehecht geraakt aan die vlieg en zal hem/haar missen als hij/zij er op een dag niet meer zal zijn. Doet me denken aan dat ik als klein jongetje lieveheersbeestjes wilde redden door ze met wat blaadjes in een luciferdoosje met luchtgaatjes te beschermen tegen de boze buitenwereld en dat die de volgende dag altijd dood waren. Dan was ik altijd een paar dagen van slag, tot het volgende lieveheersbeestje. (Stiekem, want mocht niet van m'n moeder)..
(M'n vrouw vond het trouwens eerst maar gekkigheid, dat ik zo blij kon zijn als ik de vlieg zag, maar doordat ik zo "lief met m'n vlieg om ga" begint ze ook enthousiast "DAAR IS IE" te roepen als ze hem/haar weer ziet. De hond hapt ook af en toe enthousiast toe, maar gelukkig altijd mis. :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...