Spring naar bijdragen

Woensdag 17 november 2021


niks

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Reacher:

En @Zbb nog plannen vandaag? :rose:

 

Goedemorgen 

net wakker

eerst koffie en wakker worden dan douchen. 
 

om 14;00 een afspraak met de antes 

ik werd gisteren (alweer) spontaan gebeld door een andere vrouw van de antes(colega van mijn hulpverleenster)

ze houden me nu echt heel goed in de gaten wat ik overigens wel fijn vind het idee serieus genomen te worden en dat ze er echt voor me zijn. 
 

de vestiging waar ik loop is echt een hele fijne,dat is echt niet op elke locatie zo. 
 

maargoed ze proberen al een tijdje een  loopgroepje te organiseren maar dat komt niet echt van de grond,ze belde daar niet voor hoor maar ik mag die vrouw best wel graag en heb me maar gelijk aangemeld (mits het niet regent want daar heb ik een hekel aan) en het is droog en het lijkt droog te blijven of in ieder geval niet hard te gaan regenen. 
 

dus om 11:00 een rondje lopen 

Het is een heel klein groepje waarschijnlijk maar met 1of 2 anderen. 
 

als ik Zin en tijd over heb beetje rommelen/klusjes doen aan me boot. 
 

ook moet ik als het uitkomt op me werk een paar uurtjes meelopen/bakkie doen van de week,maar het is een varend schip en met de planning weet je nooit niks van tevoren. 
me werkgever vroeg gisteren of dat het vandaag zou lukken,maarja had nu eenmaal al twee afspraken staan vandaag en die ga ik niet afzeggen. 
 

dus dat eigenlijk zo een beetje 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Yvonne:

Goed dat je je aansluit bij het loopgroepje @Zbb. en fijn dat je in de gaten wordt gehouden. 
Je klinkt al weer een heel stuk 'anders'....

Voel me gelukkig ook een heel stuk beter wat betreft van die terugval. 
 

de burn-out/depressie is er nog wel hoor maar ik sleep mezelf er uiteindelijk wel doorheen. 
probeer er in ieder geval wat aan te doen dan tenminste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. @Cleo66lastig die onduidelijkheid. Weet er zelf ook niet zo goed raad mee, vooral omdat je er zo weinig mee kan.:( @Yana wat zeg je dat mooi, ook depressie en melancholie in jezelf aanvaarden. Kom er steeds meer achter dat gevoelens die als onwenselijk worden gezien dat eigenlijk helemaal niet hoeven te zijn. Je mag ze gewoon hebben, wat een opluchting eigenlijk.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...