Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 november 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Ik kan me Knakker niet voorstellen als iemand die zomaar impulsief zijn account laat verwijderen, zonder iets te zeggen. Tijdelijk even pas op de plaats maken, ja, kan ik me alles bij voorstellen, maar dit, nee.

Nee, dit past niet bij Knakker. Er zal wel iets op ict- gebied spelen, komt vast goed. En zo niet, tja dan weet ik het gewoon even niet meer. Ik vind het wel heel jammer als hij echt weg blijft. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lika:

Binge eating disorder. Helemaal zelf voor elkaar gekregen , maar hoe er weer vanaf? Stap voor stap maar. 

Ik heb het opgezocht. Ik  vroeg me af wat het verschil is met boulimia , dat werd duidelijk beschreven.
De kenmerken vond ik behoorlijk confronterend, want ze zijn grotendeels gelijk aan boulimia .
 

Heb je hulp, wil je hulp, ga je hulp vragen @Lika? Of denk je dat je het zelf red?
 Ik wens je sterkte en mildheid naar jezelf.
”Helemaal zelf voor elkaar gekregen” schrijf je. Dat klinkt als een. Veroordeling, cynisch ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pinkman:

Leven en laten leven. Maar wanneer corrigeer je iemand als groep zijnde wanneer we een copycat in ons midden hebben die mensen op een lage manier bespeeld... (lees je mee @Delarope?)

Niet mee in gesprek gaan tenzij het onderwerp positief is en de hulpvraag duidelijk? Kweeteigenlijkookniet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Pinkman:

Zoals jij het nu bekijkt vraag ik me af of een forum je kan helpen. Je geeft je eigen draai aan een verhaal en vervolgens haal je weer uit naar een ander forumlid. 

 

tja.... en DE WAARHEID????
ik lees hier eigenlijk alleen maar ieders eigen waarheid
en die verschilt nogal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...