Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 15-11-2021.


karin123

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.

Zo om kwart over negen wakker, dat is een mooie tijd.

Wilhelmina beter geslapen vannacht?

Gisteren een winterjas gekocht, die andere was al plus minus 10 jaar oud.

Ook naar het hondenveld geweest en de honden hebben lekker geravot. Daarna mocht hij mee naar schoonouders en ik bleef thuis. Shoarma gehaald en meneer mocht ook weer mee in de auto (zondag altijd haal dag). Nog een rondje gelopen met de boef en dat was het voor gisteren.

9ea6be3c31bc14cae5beaa847c7874b1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal nee Karin een uurtje geslapen ik ben gesloopt ik heb zo last van angsten Karin wat knap van jou wat je allemaal doe ik hoop zo dat ik  dat ook kan doen  mijn hart huilt vanavond naar de boerderij straks Bracha uitlaten ik wil meer kan nog niet door die angsten veroorzaak door mijn man maar ik moet verder  liefs wil     

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook nog de hele dag veel klachten hoor, jullie zijn niet alleen hierin. Neem mij vaak voor dat het mijn laatste dag is en dan ga ik gewoon wat er ook komt. Wilhelmina je man is overleden toch? Was hij de baas over jou?

Een hart onder de riem:heart: en een grote bos bloemen.

b870b4f381e22cc0105bf5b7ec7917b9.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

Ik heb ook nog de hele dag veel klachten hoor, jullie zijn niet alleen hierin. Neem mij vaak voor dat het mijn laatste dag is en dan ga ik gewoon wat er ook komt. Wilhelmina je man is overleden toch? Was hij de baas over jou?

Een hart onder de riem:heart: en een grote bos bloemen.

b870b4f381e22cc0105bf5b7ec7917b9.jpg

Ja hij was de baas 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een vriend gehad van mijn 15de tot mijn 26ste die ook de baas was over mij, het was een narcist. Heb er 5 jaar mee samengewoond en ben toen op een dag weer teruggegaan naar mijn ouders. Ook in een hele diepe put gevallen daarna. Heeft jaren geduurd voor ik het weer op een rijtje had. Vreselijk was het. Hij sloeg mij gelukkig niet maar emotioneel werd ik steeds keihard geraakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo Pluisje 53 ik heb ook zo raar gevoel im mijn hooft al heel lang ik denk van de pillen is:heart:    liefs wil

Ja het is een vreselijk gevoel wil net of je gek wordt af en toe de hele afbouw is niet goed gegaan jij bent rustig aan afgebouwd toch ik was ook heel rustig bezig tot de artsen zich er mee gingen bemoeien nu een hel lief pluisje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje wel wil ja ik was rustig aan het afbouwen tot ze me naar een afkickkliniek stuurde daar hebben ze er 0.75 van qf gehaald toen  over op de diazepam weer terug op de lorazepam en de ad nog wat verhoogt toen is de lorazepam gestopt en kreeg ik een kantonie dus weer terug op de lorazepam nu zo ziek van de lorazepam en moet weer  afbouwen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-11-2021 om 14:50 zei karin123:

Ik heb ook nog de hele dag veel klachten hoor, jullie zijn niet alleen hierin. Neem mij vaak voor dat het mijn laatste dag is en dan ga ik gewoon wat er ook komt. Wilhelmina je man is overleden toch? Was hij de baas over jou?

Een hart onder de riem:heart: en een grote bos bloemen.

b870b4f381e22cc0105bf5b7ec7917b9.jpg

Karin Dankjewel voor de mooie bloemen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...