Spring naar bijdragen

Maandag 15 november 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal. 

Begint al goed hier. Heel trots dat ik op mijn nieuwe synth zo min of meer deze stukjes er een beetje leuk uit kreeg. Zegt dat schatje van me of ik op dat ding nu “ook al weer” kerkmuziek begin te spelen. (als je eens muziek zonder getrommel wil horen luister eens naar de Ciacona in f van Pachelbel of de Sarabande van Handel, mooier bestaat niet, maar daar ging het dus om). En het ergste is, de bingo vandaag is afgelast vanwege de nieuwe maatregelen. Vrees het ergste voor mijn relatie als bingo-acitiviteiten nog lang een ban krijgen. Heb het inschrijfformulier voor de arrenslee al down-geload voor alle zekerheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gedoe in de familie over hoe of wat met de 91e verjaardag van moedertjelief. De één wil dit, de ander dat.. moeders zelf wil de ene keer groots, de andere keer helemaal niets, dat hangt van haar dagelijkse bui af.
M'n zus is zo'n echte 'regeltante'. Vaak is dat wel makkelijk, maar soms ook regelrecht bloedirritant. Als m'n (3) broers zich er dan ook nog allemaal mee gaan bemoeien dan 'groeit' zij uit tot een soort van schooljuf (nou ja, dat wás ze ook altijd) die ons allemaal de les leest.. en ik... ik zit de storm uit, maar m'n haar raakt er wel erg van in de war.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Kohtje:

Gedoe in de familie over hoe of wat met de 91e verjaardag van moedertjelief. De één wil dit, de ander dat.. moeders zelf wil de ene keer groots, de andere keer helemaal niets, dat hangt van haar dagelijkse bui af.
M'n zus is zo'n echte 'regeltante'. Vaak is dat wel makkelijk, maar soms ook regelrecht bloedirritant. Als m'n (3) broers zich er dan ook nog allemaal mee gaan bemoeien dan 'groeit' zij uit tot een soort van schooljuf (nou ja, dat wás ze ook altijd) die ons allemaal de les leest.. en ik... ik zit de storm uit, maar m'n haar raakt er wel erg van in de war.

Ha Kohtje, daar heb ik de perfecte oplossing voor. Je moet gewoon met iedereen ruzie maken. Ik heb er geen last meer van sinds ik niet meer mag komen. Heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nee, ik wil niet met iedereen ruzie. We hebben elkaar soms ook wel nodig. En de tijd dat ik me door algehele dronkenschap aan het hele familiegebeuren onttrok heb ik achter me gelaten, daar ben ik erg blij mee. Dus ik hou m'n kammetje paraat om na de storm het haar weer een beetje uit m'n ogen te kammen. (Dat laatste figuurlijk, want m'n 'kapsel' bestaat in het najaar en de winter uit uit de kluiten gewasse stekkeltjes..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kohtje:

Nou nee, ik wil niet met iedereen ruzie. We hebben elkaar soms ook wel nodig. En de tijd dat ik me door algehele dronkenschap aan het hele familiegebeuren onttrok heb ik achter me gelaten, daar ben ik erg blij mee. Dus ik hou m'n kammetje paraat om na de storm het haar weer een beetje uit m'n ogen te kammen. (Dat laatste figuurlijk, want m'n 'kapsel' bestaat in het najaar en de winter uit uit de kluiten gewasse stekkeltjes..)

Je hebt er in ieder geval geen gras over laten groeien (niet je hoofd bedoel ik). Ik zelf ben nog niet zover. Ik ga altijd als de echte verjaardag voorbij is. Mijn moeder wordt ook binnenkort 90. Tenminste, als het verstand nog goed is, zei ze. Heb ik al op de tong "daar ben je nu wat laat mee", maar ja, volgens mij erven we nog wat, dus dat soor ontiegelijk grappige opmerkingen laat ik maar achterwege.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...