Spring naar bijdragen

Donderdag 11 November 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

@niksgefeliciteerd!! @Borgefeliciteerd!

en @Pulluptomybumperalias BJ is terug….fijn! @SanMiquel2ook. 

@Zbbfijn dat je je gesteund voelt en @VIIIzo goed van je!! 
al die kilo’s lijken mijn kant op te komen….

Net al het Sint Maarten snoep zitten wegeten. Ik doe het zelf, maar ik krijg het niet voor elkaar weer op het gewone pad te komen…

zucht…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei VIII:

Sinds mijn opname ben ik nu 25 kilo afgevallen dus ook een gezond gewicht komt weer in zicht.

@VIII Je doet je naam eer aan. Mooi, en ook nog zoveel kilo kwijt!!

Klasse hoor, petje af voor je. Nu het roken nog, dat moet dan ook wel gaan, toch.

 

Leuk dat de verloren mannen weer terug zijn, Jim en San. Als je hier meldt dat je weer een tijd de 0 aanhoudt, zal dat wel lukken BJ. Dan heb je daar al naar toe geleefd. Chocolade en thee. Mij doet het ook goed, om in elk geval doordeweeks  aan de 0 te zijn. Een paar keer per week ga ik aan het eind van de werkdag een half uurtje zwemmen. Heel weldadig voelt dat. Nog een beetje eten en ik hoef niks meer van mezelf. Niks geen onrust. Minder snoepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei SanMiquel2:

@Borsuper gefeliciteerd!!!
@Zbbvolhouden man. Leven onder invloed is geen leven. Weet jijzelf ook.
Voor de rest iedereen hier fijne avond!

 

Ik heb het droog weten te houden vandaag,de eerste dag weer. 
 

Het is/was heen gemakkelijke dag,gelukkig is mijn hulpverleenster op huisbezoek heweest weer vandaag dat heeft me goed gedaan,even een peptolk en controlle van bloeddruk en dat soort dingen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Lika:

@niksgefeliciteerd!! @Borgefeliciteerd!

en @Pulluptomybumperalias BJ is terug….fijn! @SanMiquel2ook. 

@Zbbfijn dat je je gesteund voelt en @VIIIzo goed van je!! 
al die kilo’s lijken mijn kant op te komen….

Net al het Sint Maarten snoep zitten wegeten. Ik doe het zelf, maar ik krijg het niet voor elkaar weer op het gewone pad te komen…

zucht…

Ik kan me droog afmelden voor vandaag,godzijdank zit de eerste dag er weer op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een goed nieuws lees ik hier allemaal. Gefeliciteerd @Bor met je kleindochter! @Zbb topper!!! :rose: En @VIII gefeliciteerd met je penning en de verloren kilo's. @Lika herkenbaar van dat snoepen. Hoop dat je mild voor jezelf kunt zijn, je drinkt tenminste niet. Kennelijk had je dit 'nodig'. Ik merk wel dat hoe langer ik niet snoep, hoe makkelijker het wordt. Al voel ik tegelijkertijd dat ik een beetje aan het doorslaan ben met sporten en gezond eten. Dat heeft iets dwangmatigs. Een middenweg is lastig....:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik drink tenminste niet….Ik rook tenminste niet…. Maar verder…. 
 

Ja, dat eten. Ik wil wel graag mijn kleren aan blijven kunnen. Dat valt nog niet mee. Dus aan de bak. Maar ik mag mild zijn. Ja. Moeilijk vind ik dat. Dank je @Rosee. En het één of het ander herken ik heel erg. Ik had vorig jaar wat jij nu hebt. Dat onmatige hebben we gewoon he? Zo lijkt het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit even terug  te  lezen , @Zbb fijn dat de 1 ste 0 dag er weer op zit.

Hopelijk een goede nacht  rust,  en dat je dan zelf weer naar je behandelaar  zal kunnen  gaan .

Fijn dat ze gewoon even naar je toe gekomen is .

Voelt dan hopelijk  even niet zo alleen voor je .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...