Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 09-11-2021.


karin123

Aanbevolen berichten

Hallo @Wilhelminais niet mijn hond die is iets groter maar hij lijkt er wel veel op. Fijn is dat he, dat ze zo trouw aan je zijn. Ik dacht vandaag nog dat ik ooit 7 jaar zonder hond ben geweest. Ik kan helemaal niet zonder een hond in huis. Hier was het vandaag de hele dag zonnig in het Oosten. Liefs Karin.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Pluisje53:

Goedemorgen allemaal hier nog steeds niet lekker een gevoel van doordraai in mijn hoofd door de afbouw van de lorazepam  is niet leuk meer :blush:

Lieve Pluisje doe rustig aan die rot pillen die richten wat aan ik heb zo raar  hoofd ik ben ook lang bezig zonder pillen maar het duurt zo lang geef niet op we gaan gewoon door jij komt er ook ik heb 45 jaar pillen gebruikt dus mijn lichaam is nog aan het helen maar vermoeiend is het steeds uitgeput ik hoop zo dat je nu de goeie pillen heb was heel vervelend  meisjes  allemaal de groetjes     liefs  wil  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Wilhelmina:

Lieve Pluisje doe rustig aan die rot pillen die richten wat aan ik heb zo raar  hoofd ik ben ook lang bezig zonder pillen maar het duurt zo lang geef niet op we gaan gewoon door jij komt er ook ik heb 45 jaar pillen gebruikt dus mijn lichaam is nog aan het helen maar vermoeiend is het steeds uitgeput ik hoop zo dat je nu de goeie pillen heb was heel vervelend  meisjes  allemaal de groetjes     liefs  wil  :heart:

Lieve wil er is teveel gebeurd ik was rustig aan het vijlen en wegen naar 3 jaar gebruik lorazepam dat ging redelijk tot de psycholoog zei je kan wel naar een afkickkliniek toe heb ik gedaan 0.75 eraf ik had in 5 maanden al 1 mg eraf gehaald toen kreeg ik last van mijn ademhaling naar de kliniek toen ben ik op de diazepam gezet dacht dat ik gek werd weer terug op de lorazepam  de ad iets verhoogd toen de resr afvijlen en toen gestopt toen dacht ik dat ik gek werd in mijn hoofd kreeg een kantonie en weer terug op de lorazepam en de hele dag een naar gevoel in mijn hoofd heb zo.n spijt dat ik met de artsen ben mee gegaan nu zit ik in een hel had gewoon moeteb blijven afvijlen meis was dit nooit gebeurd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Beste Pluisje, 

Kan niet zeggen dat ik het zelf al helemaal voor elkaar heb en het is ook bepaald heftig. Maar google eens op ashton manual. Verder heb ik een psychiater bij een afkickkliniek die heel goed begrijpt hoe lastig dit is. Omzetten naar valium is wel de eerste stap. Deze is ook al heftig, het devies is: langzaam, langzaam. Zelf heb ik 3 van de 4mg lorazepam omgezet. De rest was te heftig. Als de omzetting lukt wordt het iets makkelijker door de lange halfwaardetijd. De dosis gaat ook x5 dus hoef je waarschijnlijk ook niet te vijlen. En anders is er toch wel een apotheek te vinden die bepaalde doses of taperingstrips maakt? Ik weet dat niet alle apothekers dit doen maar het hoort wel bij hun taak. Ik merk dat veel artsen, ook psychiaters, niet goed op de hoogte zijn van hoe dit werkt, hoewel sommige mensen dit wel snel kunnen. Maar verder lijkt het er steeds meer op dat langzaam uiteindelijk sneller is. Zoek iig begeleiding die deze materie kent. Mijn vorige psych kende de ashton manual niet, toch al 30 jaar oud, en was ook niet bereid zich erin te verdiepen !?! Welke arts schrijft nu medicijnen voor maar wil niet weten hoe het zit? Maar goed je beste kansen liggen idd bij een afkickkliniek. Zelf zit ik bij Brijder. Na de omzetting van 3 mg lp naar 15 mg valium zit ik nu op 9 mg valium en 1 mg lp. De laatste rond was/is erg heftig.

Ik wens je veel wijsheid, geluk en sterkte bij het afbouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...