Spring naar bijdragen

afbouw oxazepam 2021


Dandan

Aanbevolen berichten

Goedenacht,

hier zit ik al weer de hele nacht wakker.

wat een hel is het afbouwen van oxazepam, ik slikte er extreem veel gekocht in het illegale circuit.

kon er op een gegeven moment wel 30 van 50 mg slikken,

 

maar nu ik het niet meer doe functioneer ik niet meer.

 

ik denk dat ik met afbouw met een veel te lage dosis ben begonnen eerst geprobeerd met dia maar dat spul werkt helemaal niet voor mij.

 

daarna overgestapt op 100 mg oxa voor in de avond maar slapen lukt me amper elke week gaat er 10 mg af maar ik denk dat ik veel te snel ga.

 

wat denken jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Ik heb begeleiding van de huisarts.

 

Dit weekend de beslissing genomen om helemaal te stoppen, ik zat nu op een dosering van 80 mg per middag/avond.

Elke week gaat er 10 mg af maar voor de tijd dat ik moest innemen was ik al aan het kotsen wat mij heeft doen besluiten om helemaal niks meer in te nemen.

Ik ben 2 dagen uitgeschakeld en ben door een hel gegaan vandaag voelde ik mezelf opknappen  en lig nu in bed om te gaan slapen. 

Ik ben altijd een apart geval maar ik heb geen zin meer om zoveel weken lichte ontwenning te ervaren dan maar een paar dagen hevig nadat ik meerdere sites had bestudeerd dat het met 3 dagen afgebroken is in je lichaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 14-11-2021 om 21:16 zei Dandan:

Hoi,

 

Ik heb begeleiding van de huisarts.

 

Dit weekend de beslissing genomen om helemaal te stoppen, ik zat nu op een dosering van 80 mg per middag/avond.

Elke week gaat er 10 mg af maar voor de tijd dat ik moest innemen was ik al aan het kotsen wat mij heeft doen besluiten om helemaal niks meer in te nemen.

Ik ben 2 dagen uitgeschakeld en ben door een hel gegaan vandaag voelde ik mezelf opknappen  en lig nu in bed om te gaan slapen. 

Ik ben altijd een apart geval maar ik heb geen zin meer om zoveel weken lichte ontwenning te ervaren dan maar een paar dagen hevig nadat ik meerdere sites had bestudeerd dat het met 3 dagen afgebroken is in je lichaam.

Jemig. Ik heb inderdaad horrorverhalen gelezen van mensen die van veel minder mg gingen afbouwen. Hoe gaat het nu? En het slapen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat Dandan. Want dat is een erg heftige afbouw. 

Ik ben van 20 mg temazepam zonder succesvolle afbouw overgestapt naar 10 mg oxazepam. Dit afgebouwd tot 2,5 mg en nu 3 nachten zonder. 

De eerste nacht 3 uur geslapen. De tweede zo'n 6 uur en vannacht maar 2 uurtjes. Verdeeld over de nacht. Nooit aan een stuk doorgeslapen.

Met de oxa sliep ik ook al lang niet goed meer.

Het is doorzetten nu. Ik de hoop dat het beter zal gaan in de toekomst. 

In totaal heb ik maar 5 maanden gebruikt. Ik hoop dat dat in mijn voordeel werkt...

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...