Spring naar bijdragen

Zondag 7 november 2021


Jannigje

Aanbevolen berichten

Ik weet niet zeker of dit goed gaat, nou ja we zien wel.

Sorry @Claudius dat ik je morgenritueel in de war stuur.

Het was museumnacht, ook  in Amsterdam. Mijn laatste dagen gingen moeizaam dus ik ging er met enige aarzeling naartoe.
Maar ik leefde er helemaal op. In elke ruimte kwam ik met mensen in gesprek en kon ik van alles vertellen. En dat doe ik graag, zeker als ik leuke vragen krijg, als je merkt dat men echt geïnteresseerd is. Dus ik heb me tot mijn eigen verbazing prima vermaakt.

Daarna om 1/2 2 in de regen naar huis gefietst.

Nu nog aan de thee en dan maar proberen te slapen. Want morgen weer rondleidingen in een ander pand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Jannigje:

Ik weet niet zeker of dit goed gaat, nou ja we zien wel.

Sorry @Claudius dat ik je morgenritueel in de war stuur.

Het was museumnacht, ook  in Amsterdam. Mijn laatste dagen gingen moeizaam dus ik ging er met enige aarzeling naartoe.
Maar ik leefde er helemaal op. In elke ruimte kwam ik met mensen in gesprek en kon ik van alles vertellen. En dat doe ik graag, zeker als ik leuke vragen krijg, als je merkt dat men echt geïnteresseerd is. Dus ik heb me tot mijn eigen verbazing prima vermaakt.

Daarna om 1/2 2 in de regen naar huis gefietst.

Nu nog aan de thee en dan maar proberen te slapen. Want morgen weer rondleidingen in een ander pand.

Geen sorry nodig, straks ga ik toch maar wat proberen te slapen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Bor:

Ben je gestopt met roken?

Wat een onchristelijke tijd dit trouwens voor op een zondagochtend maar ik kon ik niet slapen of dromen en dromen.
Van die dromen waar je doodmoe van wordt; Ik was in een supermarkt en kon niks vinden, vooral de bier niet en dat had ik nodig, en dan had ik eindelijk alle kratjes opgestapeld in me karretje, flikkerde de boel om. Moest ik alle flesjes bijeen zoeken die door de winkel rolden. Stond ik bij de kassa was daar weer van alles aan de hand and so on..Ben er gewoon moe van.

De hele nacht door; kwartier slapen/ dromen, uur wakker, kwartier slapen/ dromen, half uur wakker, kwartiertje slapen/ dromen, anderhalf uur uur wakker liggen. Voor de gezelligheid kwamen alle doden ook nog even bezoek in me droom en ik moest een graf graven, ik denk dat die voor mezelf was.
Gezellig allemaal hoor.:blink:

Waarschuwende droom? Dat drinken niet goed is? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bor:

Goedemorgen @Claudius
Ik weet het niet. Maar ik droom wel vaak over de dood en drank de laatste tijd. Nou ja, het zal z"n reden wel hebben..

Vandaag komt uhp zoon nog voor me verjaardag. Ik heb hem niet meer gezien sinds hij het spoor bijster is geraakt. Ik hoop niet dat ik ga schrikken.

Ik droom meestal dat ik ergens ben en de weg kwijt ben. Kan dan niemand bereiken want mijn telefoon werkt niet en heb geen geld bij me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...