Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 2-11-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen vaste deelnemers,

We krijgen weer de mondkapjes ellende. Strakjes ff in een hoekje staat te schelden. Ik doe dat zachtjes hoor.

Pluizenbol, hoe lang voel je je nu al schuldig?  Al lang hé? Noem eens op wat je er mee opgeschoten ben? Kun je iets positiefs uit dat schuldgevoel halen? En wat zijn de negatieve gevoelens van dat schuldgevoel?

Kaat dikke :lips:knuffel voor jou lieverd.

Wil ga je nog steeds wandelen met je lief maatje?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Bolletje en iedereen.

Ik word er ook schijtziek van die hele ellende met dat virus en de mondkapjes. De tweedeling in de maatschappij wordt steeds erger, gaat hard tegen hard. Ik heb vanmorgen ook staan schelden, mijn man werd er gek van:D

Bolletje je bent lief:rose:

Ik merk dat ik er nog meer gestrest van wordt dat Corona gedoe. Probeer wel nieuws te vermijden.

Dit is voor de aarde en alles wat er op leeft.

0hart-hinde-walk-zonsondergang

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-11-2021 om 07:11 zei bolletje:

Goeie morgen vaste deelnemers,

We krijgen weer de mondkapjes ellende. Strakjes ff in een hoekje staat te schelden. Ik doe dat zachtjes hoor.

Pluizenbol, hoe lang voel je je nu al schuldig?  Al lang hé? Noem eens op wat je er mee opgeschoten ben? Kun je iets positiefs uit dat schuldgevoel halen? En wat zijn de negatieve gevoelens van dat schuldgevoel?

Kaat dikke :lips:knuffel voor jou lieverd.

Wil ga je nog steeds wandelen met je lief maatje?

Hoi bolletje ik voel me al heel lang schuldig ik was netjes aan het afvijlen met de lorazepam en dat ging redelijk tot de arts aan kwam met een afkickkliniek dat koste me mijn ademhaling net of je het zelf moet doen toen over op de diazepam dacht dat ik helemaal gek werd terug op de lorazepam  die netjes afgebouwd kreeg een kantonie en een gevoel dat ik doordraai weer terug op de lorazepam zo ziek van ja ik voel me schuldig dat ik met de artsen ben mee gegaan en niet gewoon netjes heb afgevijld dan had ik nu nog iets van een leven gehad 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Pluisje, 

Je moetbje zeker niet schuldig voelen, je volgt ook maar wat de dokters je zeggen. En die weten het blijkbaar ook niet, want nu hebben ze je weer op een hoge dosis Lorazepam gezet... Hoelang zit je nu al op die hoge dosis? Als het minder dan 1 maand is, zou ik proberen om daar al redelijk snel weer wat van af te komen, omdat je er dan nog niet lichamelijk afhankelijk van bent...Maar overleg sowieso eerst met je arts om zeker te zijn. Maar aangezien je sowieso al tolerant bent lijkt het mij niet goed om te lang op zo'n hoge dosis te zitten..

Groetjes, Lynn

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...