Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 November 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Knakker,,

er zit een geschiedenis aan die eieren. Eens waren er hier 2 heren die elkaar woestijnvossen noemden, en zo droog als de woestijn trachtten te zijn. Toen ik in de Witte Woestijn 10 dagen was, waren er woestijnvossen die 's nachts je spullen weghaalden als je buiten sliep en 's avonds gewoon stonden te kijken of er nog wat te eten over bleef voor hem/haar. Toen we opbraken heb ik dit stapeltje voor de dieren gemaakt, zgn. omdat ze een beetje beschadigd waren en de ruige tocht niet heel zouden overleven. Daar komt bij dat het ei symbool staat voor nieuw leven en dat is toch waarom we hier gekomen zijn. Op dit forum, bedoel ik. Maar leuk dat het je opviel. De foto is gewoon met een analoge camera gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Yvonne, ja lang geleden en dan nog steeds veel ouwe trouwe schrijvers hier. Bedankt voor je tip, ik ga het later nog eens goed lezen, heb wel al wat gepost, als het je interesseert. Moet straks eerst naar HA hierover en wilde graag ook wat ervaringen van andere gebruikers kunnen meenemen. 

Verder gaat het eigenlijk wel goed, gezien de omstandigheden waarin wij allen verkeren en nog lang mee zullen moeten leren leven. Voor mij is reizen er niet meer bij met mijn leeftijd en COPD. Heb het al benauwd genoeg bij beweging. Nou ja, gebrek aan conditie heeft er ook mee te maken. Geen beach volley voor Lidia.

Zo blij dat ik niet meer taal naar sigaretten, bovendien wordt het steeds onmogelijker gemaakt om ze te kopen en te gebruiken.

Bye for now.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @lidia! Wat fijn je weer eens te lezen. Ergens afgelopen jaar had ik het er nog over met een medeforummer Harp dat ik ooit ook nog eens een nacht in een woestijn wil meemaken en een woestijnvosje wil zien. Vanwege jouw verhaal. 
Ik denk niet dat je je mij herinnert maar ik ben jou nooit vergeten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei lidia:

Sport.. levensgevaarlijk, dat is mijn motto. Je kent me wel , hè?

dit had er niets mee te maken, mn ergernissen over 2 mensen wel.
Maar de aanleiding is zelden of nooit de oorzaak, dus ik moet nog
wel een betere weg vinden om ermee om te gaan. Die mensen veranderen
niet meer, en ik kan anders/beter.

Leuk je weer hier te lezen trouwens, miste je verhalen wel eens hier♥

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei knakker:

 

Iemand hier toevallig ervaring met De Correspondent? Dat lijkt me ook wel wat.

Ik ben ‘lid’ van De Correspondent. Lees alleen te weinig, maar vind het belangeijk dat ze door kunnen. Daarom. En soms volg ik een serie. Prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond, Persconferentie zo meteen. Ik wacht wel op de samenvatting.

@ikkanhet, heftig wat jij allemaal meemaakt de laatste tijd. Sterkte !

@Roseevoor jou :rose::rose:.. Ik heb vaak met je te doen, jouw situatie lijkt me heel lastig. Ik vind je dapper, je gaat toch steeds maar weer door.

@Lika jij ook sterkte. Ik hoop dat die lastige breuk wel goed zal genezen. Wat is je wereld dan opeens weer héél anders hè. 

@lady jane, gelukkig valt het mee en ben je weer thuis.

Ha @lidia , goed om je weer te lezen.

@jopie ik kan me niet echt een voorstelling maken van jouw week in het hoge noorden. Het klonk als afzien voor mij, maar voor jou was het blijkbaar een waardevolle ervaring. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Puber gedrag met ADHD :unsure:

Denkt dat hij de koning is en dat alles op zijn manier goed gaat  .

Mobiel weer laten vallen 2 mnd in gebruik   barst in het scherm .

Nieuwe lineaal weer doormidden. 

Aangezien  we van docent wiskunde  door kregen dat zijn spullen niet op orde zijn bij de les een speciale wiskunde etui gemaakt die alleen op wiskunde dagen in de tas hoeft , ligt door zijn hele tas heen .

Tanden poetsen  drama moet er liefst naast staan want dan weet ik dat hij het goed doet , is zo noodzakelijk  bij de draadjes beugel ook .

En ik denk dat het allemaal aan mij weer ligt,  zie ze al weer meldingen maken .. :( gebeurd natuurlijk niet maar heb dat zo in mijn hoofd ..

Geloof dat ik hier echt extra drank  had ingegoten als ik niet zo stevig op mijn benen had gestaan  

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gekaasfondued met vriendin uit buitenland die ik lang niet had gezien. Was gezellig. Nu bomvol:blush: @Lieke7777 herkenbaar, jongste hier ook adhd. Vorig weekend ook telefoon laten vallen, hup weer naar de reparateur. Maar he, je drinkt niet! En het helpt om het hier even te ventileren toch. Topper:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Rosee:

Gekaasfondued met vriendin uit buitenland die ik lang niet had gezien. Was gezellig. Nu bomvol:blush: @Lieke7777 herkenbaar, jongste hier ook adhd. Vorig weekend ook telefoon laten vallen, hup weer naar de reparateur. Maar he, je drinkt niet! En het helpt om het hier even te ventileren toch. Topper:rose:

Idd ,  vind  dit zo lastig  , hij heeft 2 keer per week  persoonlijke  coaching  op psycho educatie  , en op planning enz.

Probeer  alles uit wat we kunnen er ligt een checklist  op zijn kamer wat te doen voor avond .

Beneden  een checklist  mbt vertrek school en nog vergeet hij dingen. 

Al behoorlijk keren te laat gekomen op  school , het kost echt zoveel geduld om hem op tijd weg te krijgen. 

Enz .. idd even ventileren .

Txs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bor:

Ik hoop voor je dat die angst overgaat. Want ik denk dat die angst je aangemaakt is, los van terecht of niet.

Ik heb zeker  angst bor , dit moet slijten ben dan ook slecht van vertrouwen.  Een van zijn persoonlijke  coach , heb er moeite mee ligt aan mij hoor. 

Ik zal er mee moeten dealen , volgende week maar bespreken bij Brijder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Bor:

Gewoon. M"n dochter is opgenomen ziekenhuis vanavond. Ik maak me daar dan druk om omdat ze complicaties heeft. De baby moet eigs nog even blijven zitten maar me dochter is erg ziek.

Daar wordt ik stressig van. Terwijl de mannen (mijn man en as vader) rustig blijven en dat snap ik niet hoe ze dat doen dus ik heb weer bier gehad van stress en boos omdat ik hun niet snap misschien wel.

De cirkel is er dan , het kan zijn dat je onbewust jezelf dus toch toestemming  geeft om te drinken .

Je zwakke plek wordt geraakt en het leren er mee omgaan zonder je drinken is toch echt een proces. 

Maar vervelend  en niet fijn dat dochter in het ziekenhuis  nu ligt .. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...