Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 31-10-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal. Liggen jullie nog lekker te rusten met het verzetten van de klok?

Ik was het vergeten en ben na dat ik gedoucht had nog even lekker gaan liggen. Vandaag rustig aan en morgen starten de nieuwe tijden van de dagbestedingen. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Heb er wel ontzettend veel zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Bolletje. Ik was er om 8 uur uit, nieuwe tijd. Ik vind dat ze eens moeten ophouden met dat geouwehoer met die tijd:angry: Nog steeds veel stress hier in de morgen. Het is wel mooi weer.

Mooi dat je er zin in hebt Bolletje. Zal wel goed komen die weg die je hebt gekozen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei karin123:

Goede morgen Bolletje. Ik was er om 8 uur uit, nieuwe tijd. Ik vind dat ze eens moeten ophouden met dat geouwehoer met die tijd:angry: Nog steeds veel stress hier in de morgen. Het is wel mooi weer.

Mooi dat je er zin in hebt Bolletje. Zal wel goed komen die weg die je hebt gekozen.

 

Goedemorgen karin ja hier ook veel stress in de morgen en ademhaling die nog niet lekker loopt alles is zo mis gegaan met de afbouw lorazepam 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletjeIk realiseer mij sinds kort pas dat ik dat eigenlijk al heel heb, sinds ik teveel pammetjes slikte. Nu krijg ik het pas door. Dank voor je opbeurende woorden:rose:

 

@Pluisje53ik las dat je weer thuis was. Ben je een beetje opgeknapt? Afbouwen is erg lastig vooral met een angststoornis, ik weet er alles van:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei karin123:

@bolletjeIk realiseer mij sinds kort pas dat ik dat eigenlijk al heel heb, sinds ik teveel pammetjes slikte. Nu krijg ik het pas door. Dank voor je opbeurende woorden:rose:

 

@Pluisje53ik las dat je weer thuis was. Ben je een beetje opgeknapt? Afbouwen is erg lastig vooral met een angststoornis, ik weet er alles van:rose:

Ja meis er is teveel gebeurd je weet ik had de lorazepam en die overgezet op de diazepam dacht dat ik gek werd weer terug op de lorazepam afbouwen weer kwam in een kantonie terecht nu sta ik weer op de lorazepam zoveel mis gegaan en voel me zo schuldig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei karin123:

Maar is waar je nu op zit beter dan minder Lorazepam?

Nee ik voel me heel beroerd met de lorazepam  sta nu weer op 4.50 dus die moet er ook weer van af ben soms wel bang voor een hersenbeschadiging  met de langzame afbouw met het vijlen ging het redelijk tot de artsen aan kwamen met de kliniek en de diazepam en weer terug op de lorazepam  stonme artsen voelt als of mijn hele leven weg is had ik maar niet geluisterd en gewoon afgevijld 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Pluisje53:

Nee ik voel me heel beroerd met de lorazepam  sta nu weer op 4.50 dus die moet er ook weer van af ben soms wel bang voor een hersenbeschadiging  met de langzame afbouw met het vijlen ging het redelijk tot de artsen aan kwamen met de kliniek en de diazepam en weer terug op de lorazepam  stonme artsen voelt als of mijn hele leven weg is had ik maar niet geluisterd en gewoon afgevijld 

Je hebt geen hersenbeschadiging Pluisje. Ga je nu weer langzaam vijlen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...