Spring naar bijdragen

Donderdag 28 oktober 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Nou momenteel  moet ik echt even  oppassen  hoor met de  euro's  .

Ik was ook altijd  maar leven en laten gaan,  gooide van alles  in mijn boodschap karretje. 

Gooide de verwarming  omhoog als ik het koud had of heb.

Maar als je achteraf  dan ruim 600 bi moet betalen  dan kijk ik liever even uit.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff ik sluit even aan want wij hebben net vandaag onze nieuwe tarieven doorgekregen voor het volgende jaar. Zou x5 gaan!?!? Wel dat kunnen wij dus niet betalen, zeker nu met mijn jobonzekerheid. Het kan toch niet anders of de overheid moet daar iets aan doen wat ik denk dat wij zowat rond een gemiddeld gezin zitten. Dan komen er toch heel veel mensen in de problemen zo!?! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb op de persoonlijke site van mijn energieleverancier berekend wat ik per maand zo'n beetje moet betalen, daar heb ik een paar tientjes bovenop gedaan en heb mijn tarief zelf aangepast. 
Op die manier kom ik niet voor vervelende verrassingen te staan. 
Ik heb een vrijstaande woning, dus de kou komt van alle kanten, maar ik vertik het toch echt om in de kou te gaan zitten...  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik kwam er de afgelopen dagen niet echt aan toe, heb nu even bijgelezen.... 

@jopie, ik hoop dat je inmiddels weer opgewarmd bent, jeetje wat een ontberingen, dat kán toch niet gezond zijn? 

@Reacher, je had het er over dat plaatjes zo 'groot' overkomen. Heel simpel: dubbelklik even op het plaatje voor je op 'antwoord plaatsen' klikt, dan kun je het  nog verkleinen.... 

@Artemis, jij schrijft dat je al vier weken in de war bent. Is er in het gewone leven iemand met wie jij je gevoelens daaromtrent kunt delen? En eerlijk: hier op het forum zijn echt mensen die gewoon te vertrouwen zijn, via een pb zou je je hart toch moeten kunnen luchten. 
Ik herken overigens jouw angst voor herkenning wel. 
Ook ik deel niet veel eigenlijk, deels omdat ik ook bang voor herkenning ben, deels omdat ik al zo lang 'problemen' voor mezelf hou en oplos dat delen heel moeilijk is geworden. 
Wat betreft het feit dat je je een vreemde eend in de bijt voelt: er zijn hier inderdaad mensen die elkaar hebben ontmoet, maar daarnaast hebben veel mensen die elkaar nooit ontmoet maar zijn gewoon hier via het forum bekenden geworden. Het lijkt mij een kwestie van wennen Artemis. 

Wat goed dat je jouw motivatie nu de deur hebt uitgedaan @Pinkman, ik ga duimen voor jou. 

Wat klonk dat weer triest @Jannigje: een waardeloze dag.... ik hoop dat de plantjes het hartstikke goed gaan doen bij jou, het mogen in ieder geval 4 lichtpuntjes zijn op zo'n dag. 

Ik las over de verontwaardiging van @Sowhat over het opzeggen van de huur door een vriend van zoonlief. 
Lieve @Sowhat, volgens mij is jouw zoon al jaaaaaren volwassen, laat gaan, het is zíjn probleem, ik zou het er niet eens over hebben met de moeder van die vriend. Hooguit tegen zoonlief zeggen dat je hem wat pittiger had verwacht en dat hij niet over zichzelf had moeten laten lopen.... 
Ik begrijp overigens heel goed dat zoiets jou hard raakt diep van binnen.... 

En @Bor, ja, ik hoop dat je inmiddels even met jouw zoon hebt gesproken  :heart:, wat is afwachten en geduld hebben soms verschrikkelijk moeilijk... 

Zo, een hele lap tekst. 

Oh ja, ik ben naar de huisarts geweest.
Er zit veel vocht in de knie en slijtage zal er ook wat mee te maken hebben. 
Ik ben doorverwezen naar de fysio in eerste instantie. 
Dit was ook mijn eerste keus. 
@Jannigje, lief van je, dankjewel voor de tip. 
Overigens iedereen die aanraadde naar de huisarts te gaan bedankt Wenskaart met een groot hart | set van 10 kaarten | bol.com,
ik kon het nu niet maken om het wéér uit te stellen ;)...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn te horen dat er wat aan je knie te doen is @Yvonne

Wat heb jij toch altijd een lief en belangstellend woordje voor iedereen :)

net terug van de tuin.

en nu doe ik niets meer, genoeg gedaan voor vandaag !

wel vanochtend nog een extra paar Spaanse sloffen kunnen scoren voor mezelf en zowaar ook nog voor vriend, want gisteren zag ik ze niet in zijn maat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel @Quinn, het zal wel loslopen met mij hoor. Hoewel ik me de laatste weken wel een oud wijf voelde, maar ja... eigenlijk ben ik dat inmiddels ook wel hahahaha... 
Ik ben trouwens ook hartstikke blij met jouw aanwezigheid hier. 

Alsjeblieft @Tatum, stop hiermee.
Zo'n houding helpt niet. 
Ik weet niet of je nu aan het drinken bent, want meestal ben je niet zo fel ??? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei rapilos:

wel vanochtend nog een extra paar Spaanse sloffen kunnen scoren voor mezelf en zowaar ook nog voor vriend, want gisteren zag ik ze niet in zijn maat

hahaha, ik dacht in eerste instantie ook dat het een broodsoort betrof.... 
Maar lief, dankjewel voor jouw reactie ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, het probleem is dat er een ander niets wordt gegund. 

En dan gebruikt zij het woord "discretie" terwijl ze volgens mij niet weet wat dat betekent. 

Een beetje gedronken, niet te veel. Afbouwen naar 1 november. Liever nog naar het weekend. 

Zij brengt ook herinneringen naar boven voor mij die niet leuk zijn, maar ik uit discretie niet deel. 

Ik geef toe: het kwam in de buurt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond eet ik ook Spaanse sloffen, uit de oven.

Nee hoor. Sambalaardappelen. Sambalwatte? Ja een bakje met aardappelpuree en Surinaamse kruiden. Wat groenten en een roti erbij, klaar.

16 of 17 graden is leuk als je bezig bent. Als je zit, wordt me dit al snel te koud. Dan krijg ik koude handen. Of doe je daar dat tweede stel sloffen aan Rapilos?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Yvonne:

 

Wat is het doel van jouw opname dit keer @Claudius? Ik neem aan dat dat in de afgelopen tijd wel met jou besproken is? 
En zou het kunnen zijn dat 'men' jou daar graag wil laten blijven tot dat doel bereikt is? 

Ik ben opgenomen voor mijn alcoholprobleem, maar ik wou ook behandeld worden voor mijn onderliggende problemen. Een daarvan is hier ook zeer duidelijk ter sprake al gekomen. Namelijk dat ik mij teveel hecht aan andere personen, in mijn geval zelfs die veel te jong zijn.

De oplossingen moet ik uiteindelijk zelf zoeken. Mijn kennisen kring uitbreiden en zo.

bewerkt door Claudius
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...