Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 27/10/2021


Lynn46

Aanbevolen berichten

Hallo,

Wat is het hier ineens stilletjes op het forum! Hoe gaat het met iedereen? 

@bolletje, ben je ondertussen blij met je keuze voor schilderen? 

@Wilhelmina fijn dat je ook schildert! Dat verzet je gedachten, he, als je zo geconcentreerd met iets bezig bent

@karin123 wat goed dat je weer zoveel meer kan doen! En dat je er ook alweer van kan genieten!

@pluisje jij gaat ook weer beter worden, geduld hebben, Pluisje!

Groetjes  Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lieve mensen ja heel stil op het forum ik slaap beter gaat wel iets vooruit schilderen doe ik graag maar ik wil genezen niet meer verdrietigmeer het is goed schilderen ik word  er blij van vanmiddag wandelen met Bracha ze is zo lief hondje Pluisje jij word ook beter het gaat langzaam maar je komt er  Fijne dag allemaal         liefs wil   :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-10-2021 om 20:41 zei Lynn46:

Hallo,

Wat is het hier ineens stilletjes op het forum! Hoe gaat het met iedereen? 

@bolletje, ben je ondertussen blij met je keuze voor schilderen? 

@Wilhelmina fijn dat je ook schildert! Dat verzet je gedachten, he, als je zo geconcentreerd met iets bezig bent

@karin123 wat goed dat je weer zoveel meer kan doen! En dat je er ook alweer van kan genieten!

@pluisje jij gaat ook weer beter worden, geduld hebben, Pluisje!

Groetjes  Lynn

Dankjewel  lynn ik hoop het heb een cantonie gehad naar stoppen van de lorazepam nu is her weer opgestart heb al een tolerantie voor de lorazepam dus weer voorzichtig afbouwen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

Ik ben zeker blij Lynn, ik denk dat het nu rustiger in m'n bol wordt.:lol:

Ja het is rustiger hier geworden en ik heb besloten om alleen nog maar af en toe te reageren, omdat ik een beetje het gevoel dat ik de kar moet trekken. Ik weet ook niet wat ik iedere ochtend weer moet schrijven:face-icon-small-shocked: en  je moet je ook niet verplicht voelen om op mij te reageren. Ook is het beter (denk ik) omdat er mensen zijn die het moeilijk vinden om uit zichzelf een berichtje te plaatsen. Bovendien krijg ik het met de verandering van werkplek drukker voor mijn gevoel. Maar ik blijf zeker lezen hoor.

Nou vooruit nog een keer..... HOE HEBBEN WE GESLAPEN?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei karin123:

Ha ha  Bolletje:D. Heb ook verschillende keren geopend maar weinig reacties. Lees wel mee. Ik denk dat veel mensen naar Facebook zijn vertrokken. Het is wat het is. Wel goed geslapen hoor Bol:D Had gisteren even het gevoel mezelf weer te zijn.

 

Wat fijn meis dat je even je zelf voelde 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen mensen,

Ik ben zeker blij Lynn, ik denk dat het nu rustiger in m'n bol wordt.:lol:

Ja het is rustiger hier geworden en ik heb besloten om alleen nog maar af en toe te reageren, omdat ik een beetje het gevoel dat ik de kar moet trekken. Ik weet ook niet wat ik iedere ochtend weer moet schrijven:face-icon-small-shocked: en  je moet je ook niet verplicht voelen om op mij te reageren. Ook is het beter (denk ik) omdat er mensen zijn die het moeilijk vinden om uit zichzelf een berichtje te plaatsen. Bovendien krijg ik het met de verandering van werkplek drukker voor mijn gevoel. Maar ik blijf zeker lezen hoor.

Nou vooruit nog een keer..... HOE HEBBEN WE GESLAPEN?

Hey Bolletje, 

Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt, dat geeft idd rust... en je moet je zeker niet verplicht voelen om de kar te trekken hier, hoor! Als 1 van contact wil of iets wil schrijven dan posten we zelf een berichtje, toch? Maar wel fijn dat je nog meeleest.. fijn weekend!

Groetjes  Lynn

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei karin123:

Ha ha  Bolletje:D. Heb ook verschillende keren geopend maar weinig reacties. Lees wel mee. Ik denk dat veel mensen naar Facebook zijn vertrokken. Het is wat het is. Wel goed geslapen hoor Bol:D Had gisteren even het gevoel mezelf weer te zijn.

 

Heerlijk, hé, als je dat gevoel voor het eerst weer hebt! Ik kan me het nog zo herinneren dat ik dat ook ineens had... Van nu af gaat dat vaker en vaker komen, Karine! Toitoitoi!

Groetjes, Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-10-2021 om 22:28 zei Pluisje53:

Dankjewel  lynn ik hoop het heb een cantonie gehad naar stoppen van de lorazepam nu is her weer opgestart heb al een tolerantie voor de lorazepam dus weer voorzichtig afbouwen 

Wow, Pluisje, dat was vast wel heftig! Houden ze je daar  nog even of ben je alweer thuis?

Op hoeveel Lorazepam zit je nu ? Veel goede moed met afbouwen en denk eraan: Hoe trager, hoe beter! Heel rustig aan, hoor Pluisje!

Groetjes, Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Lynn46:

Heerlijk, hé, als je dat gevoel voor het eerst weer hebt! Ik kan me het nog zo herinneren dat ik dat ook ineens had... Van nu af gaat dat vaker en vaker komen, Karine! Toitoitoi!

Groetjes, Lynn

Ik hoop het zo Lynn. Het was maar heel even. Ik herkende even weer hoe het voelde mezelf te zijn en te voelen. Dank voor je berichtje, jij gaat ook goed he:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-10-2021 om 12:19 zei Wilhelmina:

Hallo Lieve mensen ja heel stil op het forum ik slaap beter gaat wel iets vooruit schilderen doe ik graag maar ik wil genezen niet meer verdrietigmeer het is goed schilderen ik word  er blij van vanmiddag wandelen met Bracha ze is zo lief hondje Pluisje jij word ook beter het gaat langzaam maar je komt er  Fijne dag allemaal         liefs wil   :heart:

Wil, 

Ik heb zoveel bewondering voor jou, dat je al zolang met dit proces bezig bent en altijd de moed erin houdt! Echt knap, hoor!

Groetjes, Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lynn46:

Wil, 

Ik heb zoveel bewondering voor jou, dat je al zolang met dit proces bezig bent en altijd de moed erin houdt! Echt knap, hoor!

Groetjes, Lynn

Lieve Lynn46 Dank je wel ja ik ga door anders heb in alles voor niks gedaan en weet je soms zie ik helder dan ben ik zo blij en ben ik weer mezelf zo ga ik weer worden maar het  is zo zwaar maar gaat het goed met jou het is stil op het forum jammer  en gaat het goed met Vechter  ik wens jullie gezondheid                    liefs wil    :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Lynn46:

Wow, Pluisje, dat was vast wel heftig! Houden ze je daar  nog even of ben je alweer thuis?

Op hoeveel Lorazepam zit je nu ? Veel goede moed met afbouwen en denk eraan: Hoe trager, hoe beter! Heel rustig aan, hoor Pluisje!

Groetjes, Lynn

Hoi lynn ik ben weer thuis ja de afbouw is niet goed gegaan mede door de artsen en overzetten naar de diazepam en de afkickkliniek die me mijn ademhaling koste  ik was heel rustig aan het afbouwen met vijlen en dat had ik gewoon moeten doorzetteb tot de laasre kruimel dan had ik dit allemaal niet gehad ik zit nu op 4.5 lorazepam weer had er toen 3 en ik heb er nu een doordraai gevoel bij gekregen net of je gek wordt vooral in de ochtend  ja ik ga weer beginnen met vijlen en dan heel langzaam afvijlen heb jij nog een tip voor mij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Pluisje53:

Hoi lynn ik ben weer thuis ja de afbouw is niet goed gegaan mede door de artsen en overzetten naar de diazepam en de afkickkliniek die me mijn ademhaling koste  ik was heel rustig aan het afbouwen met vijlen en dat had ik gewoon moeten doorzetteb tot de laasre kruimel dan had ik dit allemaal niet gehad ik zit nu op 4.5 lorazepam weer had er toen 3 en ik heb er nu een doordraai gevoel bij gekregen net of je gek wordt vooral in de ochtend  ja ik ga weer beginnen met vijlen en dan heel langzaam afvijlen heb jij nog een tip voor mij  ik voel me zo schuldig  naar mezelf en familie waarom niet rustig af blijven vijlen maar waarom die stomme artsen volgen met alle gevolgen van dien hopelijk gaat het ooit nog over 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-10-2021 om 16:54 zei Wilhelmina:

Lieve Lynn46 Dank je wel ja ik ga door anders heb in alles voor niks gedaan en weet je soms zie ik helder dan ben ik zo blij en ben ik weer mezelf zo ga ik weer worden maar het  is zo zwaar maar gaat het goed met jou het is stil op het forum jammer  en gaat het goed met Vechter  ik wens jullie gezondheid                    liefs wil    :heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Lynn46  gaat het goed met jullie ik ben niet zo lekker in mijn vel heel raar in mijn hooft of ik gek wordt vaszitten mijn nek nachtmerries depressie en met lopen bang om te vallen en overal pijn soms een mooi gevoel dat is mooi ben zo blij dan en maar we gaan door hoor liefs  liefs meisjes ik ga zo mijn hondje uitlaten  :heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
2 uur geleden zei Pluisje53:

Hoi wil nee hef is een drama zo.n naar gevoel in mijn hoofd de hele dag lief dat je het vraagt 

Hey Pluisje, 

Heb je met de psychiater overlegd hoe je die hoge dosis Lora gaat afbouwen? Dat lijkt me wel nodig, want ik denk niet dat je je daar beter bij voelt, en dat zal in de toekomst alleen maar moeilijker worden om weer af te bouwen...

Liefs, Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-11-2021 om 22:10 zei Lynn46:

Hey Pluisje, 

Heb je met de psychiater overlegd hoe je die hoge dosis Lora gaat afbouwen? Dat lijkt me wel nodig, want ik denk niet dat je je daar beter bij voelt, en dat zal in de toekomst alleen maar moeilijker worden om weer af te bouwen...

Liefs, Lynn

Hoi lynn de psychiater weet er niks van hoe ik moet afbouwen ik heb zelf altijd wegen en vijlen gedaan maar ik weet niet hoe ik moet doen omdat mijn hoofd zo  raar doet de is teveel gebeurd lynn  lorazepam rustug afbouwen dia terug op de lora  fevarin wat verhoogd cantonie dus ik denk niet dat het nog goed komt nee uk voel me super beroerd op de lorazepam  

Liefs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...