Spring naar bijdragen

Oude gast


Whiskas

Aanbevolen berichten

Dag allemaal, 

Ik was hier een jaar of 4 terug ook en zat toen in een afkick van flurazepam, na jarenlang dagelijks gebruik. Het was een ramp, om van dat spul af te komen, maar het lukte na jaren van proberen. 

Een steeds terugkerend slaapprobleem maakte, dat ik naast 7,5 mg mirtazapine, ook een lage dosis quetiapine/seroquel ging slikken. Ik heb dit een paar jaar volgehouden. Omdat ik me zo afgesneden van mijzelf voelde en dus ook van de wereld om mij heen, heb ik de 12,5 mg, wat een hele lage dosering is, langzaam afgebouwd. 6 weken terug ben ik gestopt en sindsdien heb ik veel last van derealisatie en een slap gevoel en slapen kon ik sinds stoppen helemaal niet meer. Hersenen moeten zich kennelijk herstellen. Ik raakte in crisis en verbleef een paar weken in kliniek ouderenpsychiatrie, waar ik 2 weken oxazepam kreeg. Eerst 5 mg, daarna maar 2,5 mg. Inmiddels ben ik daar ook weer mee gestopt. De klachten van slapeloosheid, derealisatie zijn niet verbeterd. Inmiddels wel weer thuis. Nooit neem ik meer seroquel! Wat een troep, maar mooi, dat er mensen zijn, die het er prima op doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...