Spring naar bijdragen

Woensdag 20 oktober 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goeie morgen,

Ik heb 40 jaar twee goeie vriendinnen waar ik heel zuinig op ben. Ik hoop dat ik ze nooit kwijt raak. En ik heb een vriendin die ik al 65 jaar ken. Lang hé?

Ben van de week toch naar die bio magnetiseur geweest hé? Nou de wonderen zijn inderdaad de wereld nog niet uit hoor. Ik kan nu begrijpen waarom de farmaceutische industrie en de artsen daar zo bang voor zijn. Hoop toch dat meer mensen hier gebruik van gaan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat er bij me opkomt als ik al die opwinding lees over dat potje vet waarvoor overwacht geld gevraagd werd? Maak het nou niet zo groot. 

Ik kan me best dit scenario voorstellen: Iemand kijkt naar al die voorraad met best nog goede spullen en potjes crême en zo, en denkt, zou het nog wat waard zijn? Maar ja, aangebroken potjes, spullen ook niet nieuw meer. Wat kun je daar nog mee? Weet je wat, ik probeer het gewoon, hier en daar maar eens vragen of er belangstelling voor is. Dan volgt een per ongeluk wat onhandig gestelde vraag aan een goede vriendin: "wil je dit hebben?". Bedoeld was eigenlijk: "wil je dit kopen?"

De rest lezen we hier. Grote verontwaardiging. Anderen gaan luid meeblaffen. Waf waf waf!

 

 

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Rosee je moet gaan liggen en , o nee, eerst vraagt hij waar doordat allemaal last van hebt, dan ga je liggen en hij gaat dan kijken waar die klachten vandaan komen. Dat doet hij door te voelen. Niet letterlijk maar met zijn gevoel. Hij werkt met hele krachtige magneten die hij daar neer legt waar het nodig is, waardoor datgene wat verstoord is weer hersteld wordt. B.v. ik heb al net zolang last van diarree. Heb daarvoor een darmonderzoek gehad enz. Het had te maken met het ouder worden enz. Hele toestanden enz. Deze man, (eigenlijk osteopaat en fysiotherapeut) heeft er voor gezorgd dat deze klacht tot nu toe, weg is. Ik kan begrijpen dat de pillenfabriek en de artsen bang zijn dat dit de toekomst wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yana ik bedoel eigenlijk dat ze in hun emoties ook niet 'gul' zijn. Klinkt beetje gek misschien. Maar de mensen die ik kende die gierig waren, waren ook niet echt warm en handelden vanuit tekortkomingen ipv dat er genoeg is. Weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen. Gaat eigenlijk om dingen delen. Gul zijn met liefde, zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb weinig vriendinnen gehad. Als kind elke 6 jaar naar een andere stad verhuisd. Daar leer je meer "loslaten" mee dan " binden".

Gisteren hadden we het over dingen die je soms moet accepteren in het leven. Bij mij is dat het gemis aan een levenspartner. Ik heb dat altijd graag willen meemaken, maar ben het nooit tegengekomen. Langzamerhand heb ik wat leren schrijven over mijn aangeleerde "alleen op jezelf vertrouwen". Altijd alleen zijn is de andere kant van de medaille. Ik heb mijn gevoel over dat onderwerp nooit dieper onderzocht. Ging altijd naar de toekomst toe met mijn gedachten, wensen en verlangens. :(

En naar de dingen die ik wél kon bereiken, zoals: dochter, vakanties, uitgaan, werk, etc. :)

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook even wat toevoegen, ik las mee en werd geraakt door, wat kom je het forum brengen? Volgens mij een antwoord op post van @Lieke7777 en dat zette mij aan het denken, kom je wat halen, kom je wat brengen en de balans daarin vinden. Alleen maar brengen, hulpverlener, alleen maar halen, vul zelf maar in. Als je in balans bent klopt het. 

Ik vier vandaag 292 dagen en ik ben van nature een brenger, een hulpverlener, een zorger. Ook ben ik een leraar en won ik ooit de prijs leukste leraar middelbare school 4e klas, op een school in wat mensen een achterbuurt noemen. Daar ben ik wel trots op. Omdat ik zelf erg onzeker ben, heb ik een talent voor onzekere mensen zich laten ontplooien. Dat heb ik jaren gedaan. Met succes. 

Maar het lukt me hier niet. Ik kwam op het forum omdat ik graag anderen help. Ik wilde graag delen in mijn rehab, Ik wilde graag anderen steunen, maar dat lukt me momenteel niet. 

En ja ik heb een alcoholprobleem, maar dat komt door mijn verleden. Mijn alcoholprobleem is peanuts bij mijn problemen in mijn ijsberg, echt een eitje. Het dealen met wat naar boven komt, 292 dagen sober, dat is mijn uitdaging. Daarom ben ik hier.

En ik hoop op respect en wil niet uitgelachen worden, want dat is kwetsend. Waarom zou je anderen kwetsen die anderen willen helpen? 

Dit is vandaag mijn bijdrage, ik kom iets brengen, love peace and understanding, let's make this world a better place :heart:

I said my piece and now I keep my mouth shut (quote uit de film, Oh brother where art thou gebroeders Coen, aanrader) 

 

download.jpg

bewerkt door Artemis
1 letter verkeerd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...