Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 17-10-2021.


karin123

Aanbevolen berichten

Goede morgen allemaal.

Goed geslapen hier en gepraat in mijn slaap zegt mijn man, ik was op zoek naar een sleutel.

Hond kan niet met de Deerhound spelen, die heeft sinds een paar dagen de ballen eraf.

@Pluisje53hoe lang zit je daar nu?

bab207afebdbe0bc3cfb9234fef97521.jpg

Oh ja, ik ben de afgelopen week ook nog naar de kapper geweest, had een uitgroei van een jaar, was echt heel erg nodig. Ik wilde het grijs laten worden maar toch ook maar weer niet.

 

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-10-2021 om 10:44 zei karin123:

Goede morgen allemaal.

Goed geslapen hier en gepraat in mijn slaap zegt mijn man, ik was op zoek naar een sleutel.

Hond kan niet met de Deerhound spelen, die heeft sinds een paar dagen de ballen eraf.

@Pluisje53hoe lang zit je daar nu?

bab207afebdbe0bc3cfb9234fef97521.jpg

Oh ja, ik ben de afgelopen week ook nog naar de kapper geweest, had een uitgroei van een jaar, was echt heel erg nodig. Ik wilde het grijs laten worden maar toch ook maar weer niet.

 

Hoi karin ik zit er nu een week prrcies 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu op 0,04mg, dit weekend nog een stapje omlaag naar 0,02 en dan ben ik van de Lorazepam af! Het gaat goed, heb lastige dagen maar niks ondraaglijks tot nu toe, ondanks veel druk en stress op mijn werk, dus ik ben superblij hoe het loopt! (Maar ik ben er nog niet, dus hout vasthouden;))

Groetjes, Lynn

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-10-2021 om 21:33 zei Lynn46:

Hey Pluisje, wat naar dat je weer on opname bent.... word je goed verzorgd daar? Hopelijk wijzigen ze niet teveel aan je medicatie..

Groetjes, Lynn

Hoi lyn de lorazepam afbouw is niet goed gegaan had het je al een geschreven naar de afkickkliniek en de diazepam en weer terug op de lora lijkt me hoofd wel om zeep  mijn zoon had me nog zo gewaarschuwd  en toch gedaan lijkt of alles steeds erger wordr vreselijk nee de medicijnen staan gelijk was van de lora af maar vanwege cantonie er weer op helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-10-2021 om 22:59 zei Lynn46:

Ik ben nu op 0,04mg, dit weekend nog een stapje omlaag naar 0,02 en dan ben ik van de Lorazepam af! Het gaat goed, heb lastige dagen maar niks ondraaglijks tot nu toe, ondanks veel druk en stress op mijn werk, dus ik ben superblij hoe het loopt! (Maar ik ben er nog niet, dus hout vasthouden;))

Groetjes, Lynn

 

Netjes lynn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-10-2021 om 10:44 zei karin123:

Goede morgen allemaal.

Goed geslapen hier en gepraat in mijn slaap zegt mijn man, ik was op zoek naar een sleutel.

Hond kan niet met de Deerhound spelen, die heeft sinds een paar dagen de ballen eraf.

@Pluisje53hoe lang zit je daar nu?

bab207afebdbe0bc3cfb9234fef97521.jpg

Oh ja, ik ben de afgelopen week ook nog naar de kapper geweest, had een uitgroei van een jaar, was echt heel erg nodig. Ik wilde het grijs laten worden maar toch ook maar weer niet.

 

Ij zit daar nu een 2 weken bijna hoe gaat het met jou en de ademhaling 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-10-2021 om 22:31 zei Lynn46:

Hey @karin123en @Wilhelmina, goed bezig allebei! Jullie komen er wel! 

Veel goede moed! Groetjes, Lynn

Wel heftig ptss ik schilder abstract heel leuk en met hondje naar buiten ik schijf veel  maat ik moet nog een lange weg niet gek 45 jaar bromazepam gebruik mensen een fijne dag   liefs wil   :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...