Spring naar bijdragen

zaterdag 16 oktober 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei ikkanhet:

Dank je @Reacher is soms ook best eng. Moet er ff doorheen. ;)

Niet vergeten dat je met regelmaat jezelf blijft uitdagen om die angsten aan te kijken, anders is dat wereldje binnen no time weer klein. 
Je dapperheidsspier blijven trainen

Tot zo ver mama Reacher. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe ik nu ook @Reacher. Heb het geluk dat ik heel graag thuis ben. Maar wil nu toch echt mijn wereld groter maken en meer ondernemen.
Ik start dadelijk al door in mijn uppie boodschappen te gaan doen op mijn gemakkie en straks genieten met mijn dochter. Dat heb ik ook 10 jaar moeten missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dapperheidsspier blijven trainen. Dat is een mooie, @Reacher. Mag van mij zo op een tegeltje.

ik ben bang van honden. Ooit flink gebeten. Hoe minder ik in het park kom waar ze loslopen, hoe minder ik in dat park durf te komen en omgekeerd. Terwijl ik dat park heel erg mooi vind. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Lekker vroeg boodschappen gedaan
eerst naar de slager, toen naar de super
beide met de auto
ook de dapperheidsknop aangezet
Bespottelijk hoe ik daar steeds tegen op kan zien
Het beste wat werkt is, niet teveel denken maar gewoon doen
en kijk..dat werkt he
bovendien gaat het eigenlijk altijd gewoon goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Tatum:

Dapperheidsspier blijven trainen. Dat is een mooie, @Reacher. Mag van mij zo op een tegeltje.

ik ben bang van honden. Ooit flink gebeten. Hoe minder ik in het park kom waar ze loslopen, hoe minder ik in dat park durf te komen en omgekeerd. Terwijl ik dat park heel erg mooi vind. 

 

 

Wat zit een mens toch raar in elkaar he @Yana :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had/heb OCD. Met name als ik de deur uitga, dan moet ik honderdduizend keer checken of ik niet het gas aan heb gelaten etc. Iedereen heeft daar in zekere mate last van maar ik zit wel op het wappie niveau. 
In mijn ergste periodes kwam ik de deur  nauwelijks uit. Maar dat wordt ook minder als je het oefent. 
 

Ik kan me jullie angsten ook goed voorstellen @Tatumen @rapilos Er is ook altijd een risico om gebeten te worden of een ongeluk op de weg te krijgen, dat is het nare van angsten. 
Maar bij het trap lopen is er ook een risico om heel naar te vallen. 
Is me al een paar keer overkomen maar het weerhoudt me er niet van om de trap te lopen

Om maar iets te noemen. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen

ik vind het hier niet, op de dagdraad en vraag me af hoe ik het contact met het forum wil houden. 

Ik lees al een tijdje mee en weet niet wat ik kan toevoegen. Twee weken geleden heb ik zelf een enorme mentale  dreun voor de kop gekregen en ben daar wel alcoholvrij doorgekomen. maar ik worstel met de nasleep. Voor mij niet iets om hier te delen omdat ik weet dat iedereen het kan lezen. Dat hoeft ook niet.  

In elk geval heb ik nu gezegd dat ik het zwaar heb en toch niet drink. 

verder reageer ik nergens op omdat ik het allemaal niet meer kan volgen, De dagdraad is niet mijn draad is mijn conclusie, maar om nu te vertrekken vind ik ook niets.  

fijne dag allemaal :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Bor:

Goedemorgen...

Koffie en een sinaasappel.

De scherpste kantjes lijken er wat vanaf te gaan geloof ik. Tenminste, ik zit niet meer tot aan het plafond of dat ik door de ruiten wil springen of dat ik loop te huilen ervan:D Beetje hipperig nog af en toe @haddock.

Verdraagzaamheid mag nog iets milder maar ach..dreumesboy mag hier vandaag (zolang husband maar dient als back up.)

Geweldig, Bor. Ik moet met de billen bloot. Heb gefaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Bor:

Noem je dat falen @haddock? Na zo hard aan het werk te zijn geweest? Dat noem ik zeker geen falen Haddock.
Bedoel, hoeveel peuken heb je wel NIET gerookt?

Ik kan trouwens (ook?) nog steeds niet shag zien, of een asbak, of zelfs husband die naar buiten gaat om te roken dan moet ik mezelf bijna vastbinden op een stoel om hem niet achterna te gaan.

Moeilijk hoor!

Je ben n laiverd, zouden de Grunnigers zeggen. Toch voelt t zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het enorm knap hoeveel energie Knakker en Bob gisteren staken in delarope met hun heldere berichten. Misschien dat er ergens wat doordruppelt in zijn hersenpan en hij zijn aanvallen en slachtofferschap wat kan temperen.

Ik heb een tijd op een forum gezeten voor nicotineverslaafden. Daar waren er continu mensen op uit om anderen op de kast te jagen en uit te lokken. Hele stammenoorlogen werden daar gevoerd. Ik vond dat wel amusant om te lezen, maar ook vermoeiend en ik haak dan af.  

Zeg Haddock je gaat de draad toch wel weer oppakken he, niet na 5 dagen opgeven hoor. 

Vandaag heb ik vier weken niet gedronken. Dat was al weer een tijd geleden, dat me dat lukte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lonster:

Ik vind het enorm knap hoeveel energie Knakker en Bob gisteren staken in delarope met hun heldere berichten. Misschien dat er ergens wat doordruppelt in zijn hersenpan en hij zijn aanvallen en slachtofferschap wat kan temperen.

Ik heb een tijd op een forum gezeten voor nicotineverslaafden. Daar waren er continu mensen op uit om anderen op de kast te jagen en uit te lokken. Hele stammenoorlogen werden daar gevoerd. Ik vond dat wel amusant om te lezen, maar ook vermoeiend en ik haak dan af.  

Zeg Haddock je gaat de draad toch wel weer oppakken he, niet na 5 dagen opgeven hoor. 

Vandaag heb ik vier weken niet gedronken. Dat was al weer een tijd geleden, dat me dat lukte. 

Wat was dan je langste periode zonder alchohol ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...