Spring naar bijdragen

Woensdag 13 oktober 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Het wordt al heel voorzichtig lichter buiten. 
Binnen brandt de lamp en staat een bakje klaar
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

Vandaag zou Bram Vermeulen jarig zijn geweest. 
Ooit de helft van 'Neerlands Hoop'  1,483,036 Hart Vectoren, Illustraties en Clipart - 123RF
Later, op eigen benen, schreef en zong hij onder andere het mooie 'de steen' .... 

Dagpact 
Claudius
zbb
Yvonne 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

De dag starten met een compliment en neuriënd ‘ Ik heb een steen verlegd in een rivier op aarde; Het water gaat er anders dan voorheen…’, kan het beter? 
Een toepasselijke tekst overigens voor iedereen die bezig is veranderingen aan te brengen in zijn/haar leven.

24 minuten geleden zei Yvonne:

Dagpact 
Claudius
zbb
Yvonne 

Maja

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  , als een blok weer geslapen. 

Kind is de deur uit,  wat een gedoe om die op tijd eruit te krijgen. 

Alles leg ik klaar , hij heeft een checklist en nog moet je alles zeggen anders doet hij totaal andere dingen. 

Is dus ook al aantal keer op school te laat gekomen. 

Hij moet nu eerst bij de ortho zijn is verder fietsen  .

Vandaag  naar brijder  toe.

@Reacher wat naar een drinkende vriend gaat misschien  nog wel maar niet dronken .:unsure:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kende het liedje De Steen nog niet. Het lijkt me geschikt voor een uitvaart inderdaad. Dat gaat ook over verandering.

Goede isolatie van ramen is fijn, voor geluid maar vooral om de warmte vast te houden.

De kachel staat al weer aan. Op het werk hoef ik niet voor de verwarming te betalen, maar ik ga toch liever lekker thuis werken vandaag. Lekker mijn eigen muziek op en de telefoon nog even uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Tatum:

Laatste dag van de nieuwe ramen. 

Zwaar. Achteraf opgelucht. Het wordt gelukkig wel mooi. En veel beter geïsoleerd. 

Nou hé  wij hebben 3 jaar geleden het hele huis laten doen , maar waren binnen 3 dagen klaar .

En het scheelt echt , onze oude niet dubbel  glas  ramen waren in aluminium  kozijnen helemaal  verschimmeld altijd vochtig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

11 uur geleden zei Reacher:

 24 uur: Alle sporen van koolmonoxide hebben het lichaam verlaten. Je moet veel hoesten. De longen doen een schoonmaakactie door het vuil in je longen naar buiten te werken.

Ik heb de eerste weken na het stoppen mij de longen uit het lijf gehoest :unsure:
Vandaag dag 3 voor jullie  @Bor en @haddock.... 
sin.png.b691d70e9254565ee4c04813b08782b8.pngdruiven in een schaal op neutrale achtergrond 1429879 StockfotoRode anti stressbal 6 cm - stressballetjes | bol.comStressbal om hand, pols of onderarm te versterken - Oranje | bol.com

Stressballetjes en wat fruit om iets in de mond en handen te hebben.... succes .... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen @knakker.... jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, heerlijke muziek... 
En de kleine man weer een stapje dichter naar grote man... leuk. 
Mijn kinderen hebben ook nooit huilend aan mijn 'rokken' gehangen, zo heerlijk om kinderen vol enthousiasme hun wereld te zien uitbreiden... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...