Spring naar bijdragen

onze h. kamer 8-10-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Hey Bolletje, 

Heb je je keuze al gemaakt tussen het schilderen en kaarten maken? Lastig he, ik heb daar soms ook slapeloze nachten van als ik een moeilijke keuze moet maken..

@karin123, toch wel heel fijn dat je weet met de hond op stap kunt en dat je daar ook van geniet, zelfs al blijft het eng..

@Wilhelmina, heel veel sterkte! Het wordt zeker weer beter, je bent ook supergoed bezig met de wandelingetjes met je hondje en je workouts op de hometrainer, knap hoor! Laat je niet meeslepen door je angst en moedeloosheid, jij kan dit! Je bent al zolang bezig, dit zijn de laatste loodjes, heel zwaar, maar er komt ook een einde aan. En ik weet dat je absoluut geen pillen meer wilt, maar weet dat een antideppressivum heel anders werkt dan die benzo's en dat dat altijd nog een optie is als je het anders echt niet uithoudt...

@pluisje al lang niets meer van jou gehoord, hoe is het met jou?

Groetjes, Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lynn en Bolletje.

Wat lief van je Bolletje dat je dat doet voor die mensen terwijl het jou zelf niets oplevert.

Ik ben ook benieuwd welke keuze je gemaakt hebt, kaarten of schilderen?

Heb gisteren ook het hok en de gang stof gezogen naar de Action geweest en bos plus in de avond nog rondje hondje.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé meiden,

Ik heb een keuze gemaakt mits ze het bij de WMO voor elkaar krijgen dat moet die vrouw nog ff uitzoeken. Ik ga voor schilderen (dat rondje voor mijn berichtjes van die ram dat is een schilderij van mij) Dat geeft toch meer voldoening. Maar wil ook 3 dagen per maand kaarten blijven maken. 

Gisteren een fysiek pittige dag gehad maar de test is prima gegaan en ik ben aangenomen om verder te gaan, leuk hé? Ik doe het ook om wat terug te doen aan de gezondheidszorg omdat het nu zo goed gaat en ik gebruik mag maken van de dagbestedingen enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen ik ben gisteren naar een opticien geweest nou ik heb het geweten totaal in paniek mijn ogen moest hij opmeten ik had niet geslapen ging juist beter tinnitus gaat zo hard  ik had teveel prikkels nu vandaag niks doen alleen ga ik schrijven dat is heel goed alle emoties komen los             fijne dag jullie pluisje gaat het met jou goed we missen js               liefs wil   :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...