Spring naar bijdragen

Onze h.kamer 6-10-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen mensen,

Hebben we wat geslapen? Deze dame slecht. Was om 3 uur al weer wakker.

Vandaag komt de WMO praten over een keuze die ik moet maken bij welke dagbesteding ik juist wat meer wil gaan werken. Bij de een maak ik kaarten. Hartstikke leuk maar verder leer ik niets. Bij de andere dagbesteding leer ik veel meer. Daar mag ik geen kaarten maken want das geen kunst. Schilderen wel. Zucht. Ik wil veel meer leren maar de kaartenmakerij met begeleiding ook niet laten vallen, die zijn echt heel lief. Moeilijk hoor maar als ik echt voor mijzelf ga kiezen dan kies ik voor, meer leren en minder kaarten maken. Nou ff kijken hoe het vandaag gaat lopen. Vind dit alles behalve makkelijk maar het komt goed.

Vanavond maar eens proberen wat later naar bed te gaan. Als vanmiddag dat gesprek heeft plaats gevonden, zal het allemaal wel wat rustiger worden in de bol. Voor mijn herseninfarct had ik daar veel minder last van. Daarna ben ik toch een hoop veranderd. Als ik moet kiezen kan ik dat moeilijker dan vroeger. Dus moet ik opnieuw leren om de juiste keuzen te maken. 

En jullie? Hebben jullie de energie om vandaag iets aan te pakken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Bolletje en iedereen.

Ik kon niet in slaap komen, als ik slaap dan dondert het wel door.

Bolletje zoals ik je heb gelezen  de afgelopen maanden kies je voor het schilderen. Volgens mij heb je de keus allang gemaakt:) Het leven is te kort om iets te doen wat je minder leuk vind als je de keuze hebt. Ik zeg ga voor het schilderen dan slaap je waarschijnlijk ook beter.

Ik ga zoals elke dag vandaag weer naar het bos met man en hond dan komen we de Deerhound weer tegen en dat wordt ravotten met die twee. Zij zijn daar ook altijd op hetzelfde tijdstip. Fijne dag Bolletje. Heb gisteravond gratis winterlaarzen opgehaald van Marktplaats.

Veel klagen er op het alcohol forum over het niet kunnen plaatsen van dingen, ik heb er geen last van. Doe het vanaf mijn laptop.

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...