Spring naar bijdragen

Woensdag 6 oktober 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

Sterkte Claudius. 

Ja wanneer ben je klaar voor iets? Moeilijk hé?

Vandaag komt de WMO praten over een keuze die ik moet maken bij welke dagbesteding ik juist wat meer wil gaan werken. Bij de een maak ik kaarten. Hartstikke leuk maar verder leer ik niets. Bij de andere dagbesteding leer ik veel meer. Daar mag ik geen kaarten maken want das geen kunst. Schilderen wel. Zucht. Ik wil veel meer leren maar de kaartenmakerij met begeleiding ook niet laten vallen, die zijn echt heel lief. Moeilijk hoor maar als ik echt voor mijzelf ga kiezen dan kies ik voor, meer leren en minder kaarten maken. Nou ff kijken hoe het vandaag gaat lopen.

Klinkt bekend in mijn oren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Jeetje, mekreetje, wat een weer zeg
Heel donker, harde wind en felle regen
Enfin, misschien klaart het vanmiddag nog op.
Trouwens koud ook in huis, en te gierig om de verwarming aan te doen, met de aankomende hoge gas prijzen.

Maar eerst......
Onze lieve Jane van harte feliciteren
Ben helaas niet goed in mooie plaatjes van taarten enzo (en maar goed ook, anders wordt je veel te dik van al die taarten :lol:
Oke, klein cadeautje dan maar :present: :)
Maar alle gekheid op een stokje ;
Hele fijne verjaardag toegewenst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Musashi:

Als er 1 dag is dit jaar waarop ik alles wil wegzuipen is het wel vandaag. De gynaecoloog kon geen hartslag vinden. Mijn vruchtje zit er nog in maar is morsdood. Morgen moet ik pillen pakken om het uit te drijven. Wil mezelf ook uitdrijven nu…

@bor :heart:

He bah wat verdrietig zeg. Heel veel sterkte @Musashi:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel dank voor jullie hartverwarmende steun. Mijn inziens verdien ik dat niet want ik vind van mezelf dat ik anderen hier meestal veel te weinig kan steunen (omdat ik zelf nog te veel worstel). Maar goed dat is dus nu niet m’n grootste zorg. Ik ben echt heel verdrietig en de drang om wijn te kopen sebiet is zeer groot want ik heb echt geen zin om te koken dus zo maar naar de winkel voor pizza. Mijn man gaat mee en zegt dat ik wel mag die wijn maar toch vind ik het zelf beter van niet…zou echt zonde zijn van de inspanning dit hele jaar…ik zit nu te wachten op hem aan het ziekenhuis want hij is daar voor mij de pillen ah halen…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...