Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 oktober 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. 
 

kleine update hier. Gaat eigenlijk heel goed met me, ben met een nieuwe baan begonnen en heb het daar rete druk mee want moet ervoor ook een examen halen dus ben benieuwd of dat gaat lukken want het is enorm lastig. Verder ben ik na mijn laatste uitglijder geheel sober en voel me daar echt goed bij. Als ik het moeilijk heb dan heb ik voor mezelf ook een veiligheidsplan gemaakt. Nu lekker weekend, al moet ik weer flink studeren maar vanavond lekker uit eten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou gisteren dus naar de Efteling geweest met drie kleinkinderen
Leuke dag, en kinderen dol enthousast
Maar mensen, wat was het gigantisch druk
Echt niet normaal.
|Heen eerst 20 minuten oponthoud gehad, maar dat viel nog mee. )
Aangekomen, eerst 45 minuten in de rij om binnen te komen
Het zag echt zwart van de mensen
We hebben 4 attracties gedaan, waarbij we bij elke attractie 30 tot 45 minuten in de rij stonden
Nou als je ergens corona op wil lopen moet je naar de Efteling gaan ha,ha (hutje mutje, soms ook binnen)

Terug, zoeken naar de auto op de mega parkeerplaats, die heel krap was om maar zoveel mogelijk mensen bij elkaar te stouwen
En toen ging het regenen, en niet zo zachtjes ook
Een reis van 1.15 duurde uiteindelijk ruim 2.5 uur, nadat we in de grootste file van het jaar terecht gekomen waren
Beloofd om naar de Mac te gaan, daar waren we dus pas om 20.30
Enfin, de kinderen hebben het ondanks alles toch fantastisch gehad, gezien de prachtige verhalen die ze bij thuiskomst aan hun ouders vertelde

En, de band met de kleinkinderen is gelukkig een stuk verbeterd, en daar deed ik het tenslotte ook voor. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Bor:

Vanmorgen gestart met een sigaret. Dat is geheel niet de bedoeling ervan dus ik heb nu maar wel een pleister op m'n arm geplakt en m'n sportkleding klaar gelegd. 

Voor straf extra sporten dan maar. Burn calories not cigarettes, immers?! 

Jammer @Bor
Had je dan nog gewoon sigaretten in huis ?
Dat is wel de kat op het spek binden dan.
En had je de pleister eerder niet geplakt dan ?
tja, dat schiet natuurlijk niet op zo he.
Sportkeding klaar gelegd.....
Nou, dat is alvast een goed begin :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag. @Bor vraag aan je man of hij zijn shag uit jouw zicht houdt! Anders moet je steeds weer opnieuw beginnen en blijft het moeilijk terwijl het juist makkelijker wordt.:rose:     De jongens zijn vandaag voor 2 dagen naar Belgie met hun vader, zijn vriendin en hun kinderen. Ik kan me niet voorstellen dat dit goed gaat: een vader met adhd, zijn vrouw is herstellende van een burnout, hun zoontje is autistisch en kan geen prikkels verdragen en onze jongste zoon adhd en zwaar aan het puberen en continu woedend. Ik wens ze veel succes daar:blush: maar ik probeer het los te laten. Huis poetsen, sporten en werkdingen voorbereiden. Ga mn vriend afzeggen want ben moe en wil verder alleen nog maar stilte vandaag:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren uit eten met een vriendin en die is weer met roken begonnen, we zijn jaren geleden gelijk gestopt. Getver wat een lucht zeg, toen ze na het eten even snel buiten een sigaret was gaan roken en weer terug kwam. Ze vroeg een beetje teleurgesteld of ik nou én niet meer rookte én niet meer dronk. Haha, nou deze week in elk geval niet zei ik. Saaie piet ben ik. Intens genoten van een klassiek concert. Wat heerlijk dat dit weer kan, hoewel je dan wel zo'n code moet laten zien.

Veel plezier op je kinky feest Cleo, klinkt spannend. Die avondklok in de horeca is zo slecht nog niet inderdaad, lekker vroeg weer thuis.

Vroeger thuis aten we altijd zelfgemaakte soep op zaterdag. Ik doe dit zelf ook nu vaak. Vandaag wortelsoep met gember en sinaasappel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben tabak zo goed en veel mogelijk verslavend gemaakt. 
 

wist je dat er bijvoorbeeld een luchtweg verwijderaar inzit,zodat je longen nog beter/uiterst optimaal  de nicotine op kan nemen en dat je je eigen niet de kolere hoest. 
 

waarom denk je dat je sigaretten rook wel kan inademen en bv rook van een bbq niet. 

denk maar eens na ...

het is gewoon onbeschoft en zwaar crimineel wat die tabaksindustrie flikken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...