Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 1-10-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Probeer dan iedere dag even te schrijven, waar je bang voor bent. Als je dat opschrijft moet je even weer die angst voelen. Dan sta je er weer even bij stil en als je het dan opschrijft, schrijf je het van je af en raak je het kwijt. Schrijven over " Hier nog veel angst en stress"daar raak je niets mee kwijt, dat lijkt meer op een mededeling.;)

Wat gaat niet lekker Pluizenbolletje.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Pluisje53:

Goedemorgen hier ook niet lekker hoor helaas 

Hallo  Pluisje ik hoop dat het beter gaat met jou ik ben ook aan het schrijven dat is belangrijk al je emoties komen los en ik moet meer in beweging zijn daarom ik ga op de hometrainer het komt goed hoor met jou ook geef niet op eens ben jij ook zonder pillen het is heel zwaar maar jij gaat ook overwinnen   liefs wil  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey, 

Ik ben net terug van een tripje naar Normandie met mijn vriend, lekker uit gaan waaien aan de kust. Maar gelukkig wel veel zon gehad. De laatste loodjes zijn wel weer wat heftiger, heel veel spanning in mijn lijf...  maar ik merk dat het altijd wel beter gaat als ik een flink stuk wandel, loop of fiets, als ik me dus echt goed in het zweet werk ;)

Morgen ga ik weer 20 km wandelen met vrienden in regen en wind, is voor het goede doel. 

@Wilhelmina, keigoed bezig! Je komt erdoor, hoor, met al die wilskracht van jou! 

@Karin en Pluisje, jullie komen er ook, langzaam maar zeker zal het beter en beter gaan! Bolletje heeft gelijk: probeer niet weg te lopen van je angst, maar ze heel aandachtig te bekijken en voor jezelf te beschrijven, zo zal ze minder macht over je hebben. Het is een beetje als drijfzand: om eruit los te komen moet je ophouden met spartelen. (Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik wel) 

Nou, ik kruip in bed want moet er morgen vroeg uit!

Groetjes,  Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...