Spring naar bijdragen

Donderdag 30 september 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Nou, inderdaad. Als ik stopte met roken werd ik de volgende morgen wakker en dan zag ik totaal de zin van het leven niet meer in. Het is een mirakel dat ik er toch vanaf gekomen ben. Stoppen met drinken was zeker makkelijker, ook al omdat ik daar nooit direct na het wakker worden al mee geconfronteerd werd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stoppen met roken heb ik, buiten de zwangerschap, nooit geprobeerd. Ik ben totaal niet gemotiveerd om te stoppen. Niet door de prijs, gewoon NIET.

Petje af wie het gelukt is of nu aan het stoppen is. Schroom niet om voor jezelf te houden hoeveel fitter je je nu voelt en hoeveel geld je al bespaard hebt. Grapje. Sorry. Schroom niet om te schrijven wat je op je hart hebt.

Ik ben geloof ik een struisvogel B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei knakker:

Wel veel mensen hier geloof ik die beide verslavingen aan de wilgen hebben gehangen. Bij mij was het ook ontzettend nauw verweven met elkaar.

Stoppen met roken was de laatste keer redelijk makkelijk, dat kwam omdat ik een goede reden had. Dat was niet mijn gezondheid overigens maar het feit dat ik wilde zingen . Zingen zonder dat eeuwige kuchje. Dat kon echt niet vond ik. 
Daarom ben ik gestopt, eind oktober, het concert was half december, het kuchje was toen inderdaad weg. 

bewerkt door Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Acanthus:

Ik vind het vernieuwde forum soms waardeloos omdat je niet kan zien of er iemand online is.

Dat kan nog steeds hoor. Niet te snel oordelen. Gewoon even in het menu kijken.

Maar leuk dat je weer even komt kijken. Met jou gaat het ook wel goed, begrijp ik?

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...