Spring naar bijdragen

Maandag 27 september 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 80
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Heè wat jammer voor je, dat is niet leuk op zo’n manier. 
Je lichaam reageert wel heftig zeg, alles lijkt wel in rep en roer. En dan dat hele programma. Moet dat binnen een aantal weken of kun je eea doorschuiven in de tijd?
Pittig allemaal joh, ik hoop dat je het vol kunt houden, dat gun ik je zo! Ik duim in ieder geval voor je! :musicnote::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei spirit:

Hoe werkt de negeerstand ook weer. Helaas lukt het mij niet. 

Vanaf computer: klik op je naam, genegeerde gebruikers, naam invullen in het lege veld bovenin.

Naam invullen, vergeet niet 3 vinkjes in de lege vakjes te zetten en sluit af met "gebruiker toevoegen".

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei spirit:

Hoe werkt de negeerstand ook weer. Helaas lukt het mij niet. 

Vanaf telefoon: klikken op 3 horizontale strepen naast de woorden "forum verslavingdebaas". Daarna op "account" en "genegeerde gebruikers". 

Naam invullen, vergeet niet 3 vinkjes in de lege vakjes te zetten en sluit af met "gebruiker toevoegen".

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, ik kom net thuis bij D, was het weekend bij c, was ze aan het bakken geweest. Cakevorm met inhoud in de container. Sommige mensen leren het nooit, om het on topic te houden.

Nu maar aan het koken. Puur Nederlands vanavond; aardappelen, rode kool en gehaktballen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Quinn:

Ha, ik kom net thuis bij D, was het weekend bij c, was ze aan het bakken geweest. Cakevorm met inhoud in de container. Sommige mensen leren het nooit, om het on topic te houden.

Nu maar aan het koken. Puur Nederlands vanavond; aardappelen, rode kool en gehaktballen. 

Heerlijk, Ik kom eraan! Of ben jij al onderweg @Reacher

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na mijn mislukte detox opname voel ik mij alleen maar depri en moe.
Ik heb daarna twee gesprekken gehad met mijn contactpersoon bij VNN.
Omdat ik iedere keer in cirkels rond blijf draaien is nu het advies om o.a. CGT te gaan doen.
Volgens mij zij zijn hier meerdere forumleden die dit dit ook doen of gedaan hebben.
Mijn vraag is: heeft dit jullie geholpen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @Roberto, ik heb CGT gehad. Het heeft mij zeker geholpen, ik heb een aantal handvatten gekregen waar ik echt iets mee kon en kan doen. Het bleek voor mij niet genoeg te zijn, maar ik heb er nog steeds iets aan omdat ik een aantal dingen écht anders heb leren doen en dat vormde/vormt voor mij wel een goede basis.

Je schrijft “o.a.CGT”, hebben ze nog aanvullende behandeling in gedachten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Roberto:

Na mijn mislukte detox opname voel ik mij alleen maar depri en moe.
Ik heb daarna twee gesprekken gehad met mijn contactpersoon bij VNN.
Omdat ik iedere keer in cirkels rond blijf draaien is nu het advies om o.a. CGT te gaan doen.
Volgens mij zij zijn hier meerdere forumleden die dit dit ook doen of gedaan hebben.
Mijn vraag is: heeft dit jullie geholpen?

 

Ik doe individueel,dus een op een en niet in groepsverband cognitieve gedragstherapie voor alcohol en gokken(gokken doe ik niet maar dat is nou eenmaal samengevoegd). 
 

eigenlijk weet ik alles inmiddels wel al wat er aan bod komt met de CGT. 
ik loop dan inmiddels ook al een tijdje mee in de verslavingszorg. 
 

dus kortom, voor mij persoonlijk voegd het echt heel weinig toe. 
 

wat voor mij relevanter is,is om actief de handvaten die ik geleerd heb toe te passen. 
soms verdwijnen ze een beetje naar de achtergrond en ligt het gevaar weer op de loer. 
 

het is wel fijn om er actief mee bezig te zijn zodat ze niet zo snel naar de achtergrond verdwijnen,denk dat dat het enige is wat het voor mij toevoegt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Zbb:

wat voor mij relevanter is,is om actief de handvaten die ik geleerd heb toe te passen. 
soms verdwijnen ze een beetje naar de achtergrond en ligt het gevaar weer op de loer. 
 

het is wel fijn om er actief mee bezig te zijn zodat ze niet zo snel naar de achtergrond verdwijnen,denk dat dat het enige is wat het voor mij toevoegt. 

Dit vind ik herkenbaar Zbb, ik moet ook alert blijven, want zeker als het om nieuw gedrag gaat, om dingen anders doen dan ik deed blijft het opletten geblazen. 
Dus door er inderdaad weer mee bezig te zijn geeft het weer een impuls, een zetje om in beweging te komen of te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei knakker:

Is er ook een knop om die raketjes die tegenwoordig onder onze avatars hangen ook daadwerkelijk af te vuren?

Dan niet die van jou afvuren @knakker
Als ik kijk naar jouw avatar dan eindigt de raket op een delicate plek van de ezelbips :P

bewerkt door Maverick
Woordje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...