Spring naar bijdragen

Zondag 26 september 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei knakker:

Dat klopt @Yana. En dat was de beste beslissing die ik in tijden nam. Twintig Jaar Ongeluk ten einde :) Ja, het scheelt wel geld natuurlijk. Maar aangezien vrijwel alles dat ik de moeite waard vind in het leven gratis is, is het goed te doen.

Heb je geen last van gevoelens als nutteloosheid en of je nog wel meetelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei knakker:

Totaal niet. Ik voel me eigenlijk nuttiger dan ooit. Maar ik ziet ook niet de hele dag op de bank hoor.

Fijn, ik had van jou ook niet anders verwacht. Maar je hoort zo vaak dat mensen een baan en status of op z'n minst 'nuttige' activiteiten nodig hebben om zich goed en heel te voelen.

Jij hebt natuurlijk je jongens, dat geeft sowieso al doel en richting aan je leven lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei jopie:

Het mooie van niet of minder werken (uit keus), is niet dat je vrij bent, maar is júist dat je die dingen kan doen die je zelf nuttig vindt...

Vind ik. 

Ik hou er ook van om niet meer te werken dan nodig is zodat er tijd over blijft. Maar ik vind het juist ook zo fijn om dan gewoon te zijn (zonder nuttig).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei knakker:

Ehm, dat was niet persé mijn aanbeveling Koh :) Nou zit ik weer met die beelden in mijn hoofd.

Zijn die beelden soms lekker vies Knak? fluister eens wat, ik zal het niet door vertellen hoorWat eten we vanavond kanjers? Ik een prakkie gemarineerde Ierse runderlap mmmmmmm. Schilderen lukt niet zelfs niet met een superkwast. Nou dan maar stoppen, misschien woensdag.

AANVALLEN.

Dit bericht had ik een uur geleden geplaatst:wacko:

 

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@knakker dank voor het vragen! Zit Idd wat mee te lezen tussen het perfectioneren van uienconfituur door…is dat nuttig? ja dat wel want na 6 kilo in 6 verschillende combinaties ben ik toch tot een mooi resultaat gekomen van 3 meevallers waaronder 1 zonder suiker…:D

ik bewonder je ivm het opzeggen van je baan…bij mij is de angst hieromtrent zo groot dat ik het maar blijf uitstellen…nu helemaal weer door de ‘voorzichtige’ zwangerschap…

Zal alle details besparen maar er zijn natuurlijk wel redenen om te spreken over voorzichtig…daarom durf ik precies nog niet goed blij te zijn…weer die angst…

ik probeer me nu dus wat meer te richten op vertrouwen ipv op angst. Dat is mijn huidige werkpunt…wel moeilijk dus…


 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@knakker zeker eens uitproberen nu in het seizoen met een (wild)paté of gewoon kaas…zeker die van mij smaakt er grandioos bij! :D ook dank voor de peptalk! Moedig voorwaarts…

@Borwil hier geen zwangerschapsforum van maken of het rond mij laten draaien maar omdat je er naar vraagt…:D ben vrijdag al voor een echo mogen gaan maar zoals te verwachten was het nog te vroeg…je zag iets zitten maar nog geen duidelijk hartje dus 10 dagen afwachten…dan toch maar wat details ook want dat is natuurlijk wel de reden voor mijn zorg een beetje, dat ik al sinds het begin last heb van licht bloedverlies vandaar dus wat mijn ongerustheid want ja als je daarop begint te googelen dan gaan alle alarmbellen af natuurlijk…maar ff afwachten dus…en vooral vertrouwen dus…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne, sterkte en beterschap met je knie. 
@Bor  vandaag 30 jaar samen? Gefeliciteerd.
@Musashi, ik duim voor je! 
@knakker, ik heb iets gemist,  blijkbaar heb je je baan opgezegd. Ik vind dat reuze dapper, ik heb nooit de moed gehad om dat te doen. Ook nooit het vertrouwen gehad dat er wel weer iets op mijn pad zou komen denk ik. 
@bolletje, kun jij zelf ook nog baat hebben bij het onderzoek waar je aan mee gaat werken? Of zal dat alleen voor anderen kunnen gelden, op den duur?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap iets niet. Iemand hier reageert om 13:00 met ‘goedemorgen’ en gaat om 21:30 weer afmelden en slapen? Sorry hoor, maar hoeft er niet gewerkt te worden?? Dagelijks met werken alleen al ben ik 9 uur zoet! Wat heb je voor een leven, als je druk maken om een lens of bed je enigste zorg is? Ik weet het, ik val binnen. Maar dit is zó tenenkrommend. Man maak je nuttig! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Senna33:

Ik snap iets niet. Iemand hier reageert om 13:00 met ‘goedemorgen’ en gaat om 21:30 weer afmelden en slapen? Sorry hoor, maar hoeft er niet gewerkt te worden?? Dagelijks met werken alleen al ben ik 9 uur zoet! Wat heb je voor een leven, als je druk maken om een lens of bed je enigste zorg is? Ik weet het, ik val binnen. Maar dit is zó tenenkrommend. Man maak je nuttig! 

Geen netjes antwoord van je hoor. En waar je niets van af weet reageer er dan niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Jannigje:


@bolletje, kun jij zelf ook nog baat hebben bij het onderzoek waar je aan mee gaat werken? Of zal dat alleen voor anderen kunnen gelden, op den duur?

 

Nee Jan ikzelf heb er niets aan maar de mensen na mij wel. Wel ben ik heel nieuwsgierig wat er uit komt, en waar ze verbetering in kunnen aan brengen. Dat is voor mensen die nog zelfstandig willen wonen erg belangrijk. Het leven met verlammingen is erg pittig maar zeker wel te doen.:heart:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...