Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 september 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

  • Claudius changed the title to Zaterdag 25 september 2021
3 minuten geleden zei bolletje:

Klinkt niet heel erg enthousiast Zbb. Moeite om droog te blijven kerel?

 

De trek valt opzich wel mee

het is meer dat ik me maar belabberd blijf voelen. 
 

blijf maar depressief en voel me ook nog eens niet lekker. 
 

ben morgen 7 weken droog maar het lukt maar niet om uit dat depressieve te komen,zit een beetje in een circeltje waar ik maar niet uit weet te komen. 
 

kan me ook tot weinig zetten

Ben aan een grote klus op de boot begonnen waar ik eigenlijk alweer een beetje spijt van heb. 
maar eenmaal aan begonnen moet het ook af. 
 

maar drinken nee dat zou ik er echt niet ook nog eens bij kunnen hebben,als ik dat doe,doe ik mezelf wat aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ga proefpersoon zijn in het Radboud UMC. Er gaat daar een onderzoek starten w.b. het bewegingsgedrag van mensen met een herseninfarct om te kijken of het in de toekomst mogelijk is om het bewegen van mensen die verlammingsverschijnselen hebben, te verbeteren.

Nou als ik een steentje kan bijdragen voor die mensen doe ik heel graag mee.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Een bedekt zonnetje nog, maar het wordt vast weer mooi vandaag. 
Ik had graag in de tuin gaan werken, maar mijn knie weigert helaas alle diensten. 
Ik heb een drukke week achter de rug, veel gelopen, veel gestaan. 
Gisteren had ik al veel pijn, maar vanmorgen heb ik een kwartier gedaan over de vijf meter van de slaapkamer naar de wc,
kon geen enkele druk op het been zetten.
Gelukkig hadden we krukken in huis, nog van een operatie van Kees van een paar jaar geleden, en kan er inmiddels al aardig mee rondscharrelen. 
Zo kom ik het weekend wel door 
Nu eerst maar een bakje. image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

Bol, succes vandaag... 
En zbb, goed dat je van het glas kunt afblijven nu, ik hoop dat je snel ook wat minder last van die depressie zult hebben.. 



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Zo het huis opruimen en schoonmaken voordat de zon gaat schijnen, want dan heb ik er geen zin meer in. @Yvonne wat vervelend die knie. Hoop dat je dan maar lekker in de zon kunt zitten ipv in de tuin werken:rose: @bolletje succes met het onderzoek. @Zbbwat moeilijk dit, ik hoop zo dat je je beter zal voelen. Die laatste binge was ook niet niks natuurlijk, mentaal ook een klap. Is hulp zoeken via de huisarts geen optie. Hou je haaks:rose: @Ettyherken me in wat je schrijft. Die behoefte om iets van buitenaf denken nodig te hebben om ermee te dealen. (Tenminste zo voelt dat voor mij) Mijn jongste zoon is de laatste tijd weer niet te handelen. Schreeuwen en boos op me worden om heel onredelijke dingen. Dat accepteer ik niet, maar de sfeer is dan wel verpest. En ik trek me dat altijd weer enorm aan, zucht. Ik wil dan het liefst ontsnappen, vroeger met wijn, nu naar de sportschool. Nou ja, hoe vervelender hij is, hoe strakker mijn lichaam wordt:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een mooi staaltje omdenken Rosee.

Ik zwem 2 of 3 keer per week, dat maakt mijn hoofd meestal leeg. En het helpt goed tegen stress. Vorig weekend had ik toevallig gezwommen en daarna een museumbezoek, waar veel gelopen, ook trappen. Ik was aan het eind van de middag zo prettig moe. Heerlijk. Ik hoef dan niets meer van mezelf. 

Ik luister bijna elke dag op de koptelefoon naar isochrone tonen, waar muziek over gezet is. Dat balanceert de hersenen en schijnt voor adhd/add te helpen, en dat merk ik wel. Het voelt als mediteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Rosee:

Goedemorgen. Zo het huis opruimen en schoonmaken voordat de zon gaat schijnen, want dan heb ik er geen zin meer in. @Yvonne wat vervelend die knie. Hoop dat je dan maar lekker in de zon kunt zitten ipv in de tuin werken:rose: @bolletje succes met het onderzoek. @Zbbwat moeilijk dit, ik hoop zo dat je je beter zal voelen. Die laatste binge was ook niet niks natuurlijk, mentaal ook een klap. Is hulp zoeken via de huisarts geen optie. Hou je haaks:rose: @Ettyherken me in wat je schrijft. Die behoefte om iets van buitenaf denken nodig te hebben om ermee te dealen. (Tenminste zo voelt dat voor mij) Mijn jongste zoon is de laatste tijd weer niet te handelen. Schreeuwen en boos op me worden om heel onredelijke dingen. Dat accepteer ik niet, maar de sfeer is dan wel verpest. En ik trek me dat altijd weer enorm aan, zucht. Ik wil dan het liefst ontsnappen, vroeger met wijn, nu naar de sportschool. Nou ja, hoe vervelender hij is, hoe strakker mijn lichaam wordt:P

Hier hetzelfde hoor alles wat bij mijn zoon verkeerd gaat krijg ik op mijn bordje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Al een stuk gelopen net
Niet dat ik er altijd zin in heb, maar ja, goed voor me he.

@Yvonne
Wat vervelend van je knie
Heb je niet zo'n bracelet voor om je knie
Dat geeft even tijdelijk wat steun
Kan je kopen bij de apotheek

@Zbb
Vervelend die somberheid en vermoeidheid
Wel verklaarbaar denk ik als je hoort, dat dat na het stoppen nog wel maanden kan duren
Enige manier is doorzetten, en hopen dat het snel voorbij gaat
Misschien toch nog even langs de huisarts
Kan ook Vit B tekort zijn he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...