Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 september 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei spirit:

DAGPACT:
Claudius
zbb
Yvonne

Spirit

Wat ben ik blij dat ik wakker ben. Ik ben, kroeg in, kroeg uit gezwalkt. Op de binnenweg gelopen, geen geld, de kroeg uitgesleurd met een prop in mijn mond, op rare accordeons gespeeld. Man, man man. 

Jannigje :rose:

Daarom ben ik ook vaak al om 4 uur op. Alleen dat ik maar niet verder droom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

ik droom ook onwijs gek nu nuchter … bizar maar prima. Slaap en word wel heerlijk wakker met het idee van yes ik drink niet meer (en ook gelijk gestopt met roken btw). Ben wel hyperactief, heb mijn hele huis omgegooid en bezig met zaken als de koelkast schoonmaken … 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Rapilos, ik een week.

Afgelopen week de Deense film Druk gezien. Mooie film, ik vond het indrukwekkend hoe goed getoond wordt wat alcohol doet. 

Er zaten stukken in met een zorgeloosheid en lolligheid waardoor ik me zelfs een beetje beschonken voelde, alleen al door er naar te kijken. De lol vergaat, zo gaat het in het echte leven ook. Aftakeling, depressie, afsluiten voor anderen. Maar wel een leuk experiment.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een prop in je mond de kroeg uit gesleurd worden, dat zal wel een diepere betekenis hebben. 

Waar blijf je nou met je grappen Reacher? Oorontsteking is erg pijnlijk, weet ik van mezelf. Beterschap daarmee.

Ik duim ook voor Jannigje.

Ben moe, maar eigenlijk vooral in mijn hoofd. Laat ik even een uurtje doorzetten en mijn werk afmaken, en dan in de tuin wat gaan doen. Lekker beetje opruimen en snoeien en dan in het zonnetje zitten, als dat er nog is tegen die tijd. 

Vrijdagmiddag borreltijd is al weer een tijdje uit mijn systeem, het popte wel even op doordat ik schreef over relaxen in de tuin. Het gaat me weer goed af, het niet drinken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...