Spring naar bijdragen

Donderdag 23 september 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @Claudius. Staan er weer taken op je wachten? En een gesprek met de psycholoog? Kun je overigens niet zelf een gesprek met een hulpverlener aanvragen als dat ontbreekt in je rooster, maar jij er wel behoefte aan hebt?

voor iedereen natuurlijk een fijne dag. Het weer is vandaag tijdelijk wat minder, maar wat geeft het? Met nog een reeks mooie dagen in het verschiet :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Maja Ik heb weer koffie gemaakt, al wat met ontbijt te maken heeft is mijn taak vandaag. Komende dagen, ga ik dit afwisselend voor de verschillende maaltijden doen. Maar niet iedere dag. De psychater zie ik vandaag of morgen, vriendelijke vrouw. Met de psychologe is er vandaag een sessie, hopelijk kan ik haar ook privé zien. Als mijn persoonlijke begeleidster van de verpleging niet aanwezig is, heb ik een andere om mee te praten. Maar niet iedereen staat even open voor mijn probleem. Ik heb een troost, ze heeft dankzij mij en andere zich geen een dag hoeven te vervelen van die 6 weken. Niemand oordeelde of veroordeelde in de PaaZ, ze zagen het alle, daar ben ik nu absoluut zeker van.  Ik had gisterenavond nog een gesprek met mijn persoonlijke begeleidster, ze merkte op dat ik in November waarschijnlijk toch nog niet hier weg ga zijn. Dus proberen te ontwijken zal geen zin hebben. 

Dagpact 

Claudius

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Claudius:

Dagpact 

Claudius

Maja

Succes @Claudius Profiteer van je verblijf daar en werk actief aan het afleren van de obsessieve gedachte enkel te kunnen matchen met jonge vrouwen. Elimineer eerst in therapie deze behoefte/ valse gedachte, focus daarna een tijd enkel op jezelf en zoek tenslotte maatjes in de groep leeftijdsgenoten om je heen. Dat verdien jij en ook de mensen om jou heen. Gebruik deze tijd in de kliniek om te leren een veel belopen weg definitief te mijden en sla een nieuwe weg in.

bewerkt door Maja
Stijlfouten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Even een berichtje voor @spirit
ik heb gelezen over de problemen met je ogen en dat je een afspraak hebt gemaakt met de oogarts
Ik hoop, dat dat voor VANDAAG is !!!
Je klachten kunnen netvliesloslating betekenen, hier moet je echt met spoed naar laten kijken, want kan tot blindheid leiden of gedeeltelijke uitval.
Ik wil geen paniek zaaien, maar heb zelf ook oog problemen en het oogziekenhuis adviseert altijd onmiddelijk te komen bij lichtflitsen en dergelijke
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cleo66:

Goedemorgen allen. Wat herken ik je in dit verhaal @Etty. Mijn zoon heeft mij ook geleerd in zijn wereld te leven .  Hij is daar op zijn plek.  Ik zelf leef in de wereld van de NT'ers.  De meerderheid.  Ik heb daarvoor gekozen.  Als ik zie hoe eenzaam hij soms is en sociaal onhandig,  dan denk ik,  blij dat ik het zo doe en überhaupt ook kan doen. Maar zie ik zijn eigenheid , puurheid en het volledig zichzelf zijn , dan ben ik daar ook wel eens jaloers op . Wat een prachtig persoon is hij toch . 

Wat fijn dat je zoon deze stap nu maakt . Maar Loslaten , wat lijkt me dat zwaar . 

Wat zijn NTers?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei rapilos:

Een hele goede morgen allemaal,

Even een berichtje voor @spirit
ik heb gelezen over de problemen met je ogen en dat je een afspraak hebt gemaakt met de oogarts
Ik hoop, dat dat voor VANDAAG is !!!
Je klachten kunnen netvliesloslating betekenen, hier moet je echt met spoed naar laten kijken, want kan tot blindheid leiden of gedeeltelijke uitval.
Ik wil geen paniek zaaien, maar heb zelf ook oog problemen en het oogziekenhuis adviseert altijd onmiddelijk te komen bij lichtflitsen en dergelijke
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers
het weer begint langzaam om te slaan
maar wat is het lekker, dat nazomeren.

Von, fijn zo;n dagje! Genieten maar.
Mijn voeten doen nog zeer van een dag in Artis en Amsterdam
slenteren. Het laatste stuk toch maar de tram gepakt. Maar het
was heerlijk. Begonnen met een rondvaart en tussen de middag
en toevallig 's avonds weer Surinaams gegeten. Simpel en heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei nancy:
32 minuten geleden zei rapilos:

Een hele goede morgen allemaal,

Even een berichtje voor @spirit
ik heb gelezen over de problemen met je ogen en dat je een afspraak hebt gemaakt met de oogarts
Ik hoop, dat dat voor VANDAAG is !!!
Je klachten kunnen netvliesloslating betekenen, hier moet je echt met spoed naar laten kijken, want kan tot blindheid leiden of gedeeltelijke uitval.
Ik wil geen paniek zaaien, maar heb zelf ook oog problemen en het oogziekenhuis adviseert altijd onmiddelijk te komen bij lichtflitsen en dergelijke
 

Expand  

Stom rotforum! Berichten plaatsen is opnieuw weer lastig! Grrrrr ...

@spirit  svp vandaag nog naar  de huisarts, Rapilos heeft gelijk! Alsjeblieft, laat me niet met voorbeelden komen, maar ga nu nog naar de huisarts voor een supersnelle verwijzing! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei lady jane:

goeiemorgen frummers
het weer begint langzaam om te slaan
maar wat is het lekker, dat nazomeren.

Von, fijn zo;n dagje! Genieten maar.
Mijn voeten doen nog zeer van een dag in Artis en Amsterdam
slenteren. Het laatste stuk toch maar de tram gepakt. Maar het
was heerlijk. Begonnen met een rondvaart en tussen de middag
en toevallig 's avonds weer Surinaams gegeten. Simpel en heerlijk.

Ik heb nog naar je uitgekeken,  haha! Maar zou stom toeval geweest zijn als ik je zag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei nancy:

Ik heb nog naar je uitgekeken,  haha! Maar zou stom toeval geweest zijn als ik je zag! 

We waren eerst met een rondvaart vanaf CS, en zijn
toen naar de Dapperbuurt gelopen. Mijn ene zus
heeft daar jaren lang gewoond, voor haar was het sweet memories.
Ik ging destijds elke week een avondje naar haar en heb wat mee gezworven
daar. Maar er is zoveel veranderd, ik kende het amper terug.
En Artis was zoveel kleiner dan wij het ons herinnerden van vroeger♥☺

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn, dat je een leuke dag had gisteren Jane,
Altijd leuk he, met zussen :)

Ben momenteel bezig 4 kilo druiven te verwerken tot sap :unsure:
dat is een heel werk, maar ja, zonde om ze te laten hangen
Had 6 weken geleden al 4 flessen sap, en vriend probeert van een deel wijn te maken :D
Moest er wel om lachen hoor, ben benieuwd of dat wat wordt
(Ik ga het niet drinken in elk geval :) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...