Spring naar bijdragen

Go Sober for October


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Al enige  tijd  ben ik zoals jullie weten bezig met activiteiten  rondom de uithuisplaatsing  van de kinderen als ervaringsdeskundige  in te zetten .

Dit doe ik vrijwillig en  heeft mij al 4 mooie presentaties opgeleverd .

Waar ik  vooral complimenten  over  krijg hoe ik mijn verhaal deel , niet oordelende , niet op mening maar vooral op het delen van mijn beleving  van deze ervaring.

Vind dat wel mooi en fijn om te horen en geeft mij ook weer input om mijn beleving over andere dingen bij te stellen vanuit de schema therapie  .

Want daar gaat het om , hoe beleef ik dingen,  hoe ga ik er nee om en hoe herken ik oude patronen en gedachten.

Als mensen mij complimenten  geven over het vertellen van een beleving van  iets , dan zegt  het wel iets over mij dat er een grotendeels een groeiende factor aanwezig is.

Morgen naar brijder  , schema therapie  heb weer interessante  gesprek stof. 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ikkanhet:

Oktober goed doorgekomen ondanks tegenslagen. 

Applaus, staande ovatie, want ik lees je wel, weet alleen nooit wat te zeggen op jouw post :rose:

Ik ook sober AF, hoewel ik niet op het pact stond toch wil ik even melden dat ik ondanks alles niet gedronken heb 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei knakker:

Ik schrok even @Artemis, met je sober AF. Ik dacht: het zal toch niet? Maar nee, alles gelukkig alcoholvrij. Heel goed. 
 

Nog twee dagen trouwens, lieve oktoberisten. En daarbij nog een extra uur wegens de schuifklok ook. We zijn er bijna, maar nog niet helemaal.

ja ik volg diverse sober apps en vond de SOBER As F*ck zo leuk en motiverend, waarom is hier geen handje-pink-wijsvinger-up-emoticon ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Artemis:

Applaus, staande ovatie, want ik lees je wel, weet alleen nooit wat te zeggen op jouw post :rose:

Ik ook sober AF, hoewel ik niet op het pact stond toch wil ik even melden dat ik ondanks alles niet gedronken heb 

Dank je @Artemishetzelfde geld ook voor jou. Super gedaan topper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nog goed wat ik begin deze maand heb geschreven…maar wil het niet herlezen…het zou een moeilijke/ spannende maand worden…helaas is het allemaal niet gelopen zoals ik wou…langs de ander kant…begin van de maand was er nog geen sprake van trouwen en zo sluit ik de maand wel af…de mafste maand tot nu toe, helemaal anders verlopen dan gedacht…negatief en positief…maar ik ben wel helemaal nuchter gebleven…benieuwd wat november brengt…de voorlaatste maand van het jaar…let the sun shine!  :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Cleo66:

Ikke nie

Ik gebruikte de term Sober AF en dat riep verwarring op, af in de zin van, heb je gedronken, ik legde uit dat ik de afkorting A.F. gebruikte, As F*ck omdat ik die steeds tegen kom op de instagrammen die ik volg over sober. 

zie je het nu? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...