Spring naar bijdragen

Benzoziek


Con

Aanbevolen berichten

Goedemorgen...help...

Nu morgen 2 weken vd oxa af maar word steeds zieker..kan dit echt? Stroom en tintelingen benen en soms armen...zo misselijk..angstig en onrust...help...ik red t niet..

Heb 5 maanden 3x 10 oxa gebruikt..

Alsjeblieft ik ga kapot

bewerkt door Con
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Con ik ken dat. Ik ben ook veel te snel afgebouwd. Ik ben begonnen met Venlafaxine en dat helpt een klein beetje maar mijn lichaam en geest moeten nog herstellen van alle angst en stress die ik heb meegemaakt. Had elke dag doodsangst, de hele dag en dat jaren lang. Zou het een optie zijn om 10 mg Oxazepam terug te slikken? En dat een tijdje vol te houden. Ik weet dat het zwaar kl.ten is:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei karin123:

Ja dat begrijp ik.

Venlafaxine is een anti depressivum. Heb ik gekregen tegen de angst, somberheid en spanning. Ik ben nog aan het opbouwen.

Ik heb al 2 soorten ad gehad ..maar reageer overal zo heftig op..

Ook daar werd ik ziek van... denk ook dat ik te radicaal gestopt ben...zodom...

Sterkte jij ook karin...dank voor je steun....x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei karin123:

Con ik ken dat. Ik ben ook veel te snel afgebouwd. Ik ben begonnen met Venlafaxine en dat helpt een klein beetje maar mijn lichaam en geest moeten nog herstellen van alle angst en stress die ik heb meegemaakt. Had elke dag doodsangst, de hele dag en dat jaren lang. Zou het een optie zijn om 10 mg Oxazepam terug te slikken? En dat een tijdje vol te houden. Ik weet dat het zwaar kl.ten is:rose:

Ik heb een kwart genomen...ga proberen...of 2 x een kwart dus 5mg pd me er door trekt..of deze ene kwart...

Dank voor je steun x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Con. hoe is het contact met je h. arts? Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Er is nu zo weinig wat je kan doen om je wat prettiger te voelen.

Ik ben vandaag thuis en zal ook regelmatig in de h. kamer komen.:lips:

Ik heb een afspraak voor maandag gemaakt...

Heb toch 2 x een kwart oxa gepakt..wil ik voorlopig doen..savonds en smorgens een kwart...ben te snel gegaan denk ik..

Vanmorgen paniel,overgeven etc...ben op fiets gestapt en naar werk gegaan...nu net terug...dat deed me goed..denk dat ik meer moet gaan doen....:heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben vanmiddag nog even naar het bos geweest een klein stukje lopen met man en hond. Het lijkt erop dat de spanning in mijn hoofd en spieren minder aan het worden is, ben nu op de 7de dag van de ophoging. Kijken hoe dat verder uit pakt. Is wel heel raar omdat ik dat niet gewend ben. Ben nog steeds heel erg moe maar dat kan ook niet anders na al die jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei karin123:

Ben vanmiddag nog even naar het bos geweest een klein stukje lopen met man en hond. Het lijkt erop dat de spanning in mijn hoofd en spieren minder aan het worden is, ben nu op de 7de dag van de ophoging. Kijken hoe dat verder uit pakt. Is wel heel raar omdat ik dat niet gewend ben. Ben nog steeds heel erg moe maar dat kan ook niet anders na al die jaren.

Wat fijn zeg.....hopelijk gaat dit nog beter worden...

Ja snap ik dat dat vreemd voelt...en ook dat je moe bent..dat zijn heel veel prikkels...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat goed van je Con om door te zetten. Altijd goed om een beetje aan de gang te blijven.  En goed dat je twee x per dag een kwart pakt, langzaam aan dan breekt het lijntje niet.

En Kaat kan alleen maar trots wezen op zichzelf.

Ik heb last van een virus op de comp. Green blocker. Lrijg hem niet meer weg, dus moet binnenkort de pc. maar eens weg brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei bolletje:

Wat goed van je Con om door te zetten. Altijd goed om een beetje aan de gang te blijven.  En goed dat je twee x per dag een kwart pakt, langzaam aan dan breekt het lijntje niet.

En Kaat kan alleen maar trots wezen op zichzelf.

Ik heb last van een virus op de comp. Green blocker. Lrijg hem niet meer weg, dus moet binnenkort de pc. maar eens weg brengen.

Ja ik heb gemerkt als ik iets doe gaat t beter....

Kaat is ook goed bezig...en met jouw? Ik doe alles via mijn fone..normaal via mijn ipad van mijn werk maar die moet eerst unlocked...heeft vanaf 28 mrt stilgelegen...net als ik :-))

fijne avond meisjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Con:

Ik heb een afspraak voor maandag gemaakt...

Heb toch 2 x een kwart oxa gepakt..wil ik voorlopig doen..savonds en smorgens een kwart...ben te snel gegaan denk ik..

Vanmorgen paniel,overgeven etc...ben op fiets gestapt en naar werk gegaan...nu net terug...dat deed me goed..denk dat ik meer moet gaan doen....:heart: 

Hey Con, 

Super dat je toch bent gaan werken! Ik merk zelf ook dat afleiding/werk/fysieke inspanning goed voor me is: het is gewoon goed om je aandacht te richten op iets buiten je, anders ben je de hele dag alleen met je klachten bezig en ervaar je die nog veel sterker...

Lijkt me een goede keuze om toch weer even een stapje terug te nemen. Dat heb ik op een gegeven moment ook gedaan. Daar ben ikndan een tijdje op gebleven en dan ben ik weer heel langzaam naar beneden gegaan.

Groetjes,  Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei karin123:

Ben vanmiddag nog even naar het bos geweest een klein stukje lopen met man en hond. Het lijkt erop dat de spanning in mijn hoofd en spieren minder aan het worden is, ben nu op de 7de dag van de ophoging. Kijken hoe dat verder uit pakt. Is wel heel raar omdat ik dat niet gewend ben. Ben nog steeds heel erg moe maar dat kan ook niet anders na al die jaren.

Hey Karin, 

Wat fijn dat je af en toe al weer naar het bos kan en dat de spanning langzaamaan minder wordt! Super goed bezig! 

Groetjes, Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Lynn46:

Hey Con, 

Super dat je toch bent gaan werken! Ik merk zelf ook dat afleiding/werk/fysieke inspanning goed voor me is: het is gewoon goed om je aandacht te richten op iets buiten je, anders ben je de hele dag alleen met je klachten bezig en ervaar je die nog veel sterker...

Lijkt me een goede keuze om toch weer even een stapje terug te nemen. Dat heb ik op een gegeven moment ook gedaan. Daar ben ikndan een tijdje op gebleven en dan ben ik weer heel langzaam naar beneden gegaan.

Groetjes,  Lynn

Goedemorgen Lyn...ja echt he dat werkt beter..word nu ook weer slecht wakker en ga dus zo weer....jij ook sterkte weer vandaag...iedereen een mooie dag x 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-9-2021 om 22:39 zei Lynn46:

Hey Karin, 

Wat fijn dat je af en toe al weer naar het bos kan en dat de spanning langzaamaan minder wordt! Super goed bezig! 

Groetjes, Lynn

Hoi lynn hier wil het helemaal niet de afbouw van de lorazepam is niet goed gegaan toen nog op de diazepam en weer terug op de lorazepam mijn hele hoofd is van slag komt niet meer goed denk ik en dan ook nog 3 keer een kwartje ophoging vergeten van de fevarin :excl:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...