Spring naar bijdragen

Zondag 19 September 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik vraag me wat af, waar ik zelf toch wel moeite mee heb is, de leegte die het niet drinken ook met zich mee brengt, het klinkt raar want 1 ieder die bij mij naar binnen zou kijken zou denken meid je hebt zoveel, 3 gezonde meiden een leuk huis etc. En toch heb ik ineens zeeën van tijd over zo voelt het, want ik hoef niet na te denken of ik iets koop, of wanneer, of ik niet stink, of ik niet nog iets heb laten slingeren, of ik wel op een afspraak kan verschijnen, nee want ik drink niet dus ik kan alles doen wat ik wil, en toch vind ik dat moeilijk. Vooral nu bijv op de momenten dat ik alleen ben, ik moet dan echt invulling gaan zoeken want dat zijn mijn zwakke momenten merk ik aan mezelf. Wat doen jullie dan? Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb omschreven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei jopie:

nog niet vertrokken. nog niet vrolijk ook. Compleet ingekakt.

pff wat een klus om jezelf heel en ok te houden...... om zelf de slingers op te hangen... mag het ook zónder slingers? Moet het, slingers ophangen?

Of iemand anders hangt eens een keer slingers voor je op

image.jpeg.3c6544fe0f87a3c4a592df38039e3b81.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Zbb:

Vandaag een beetje een baaldag

was echt heel vroeg wakker en heb vrijwel geen ene *** uitgevoerd. 
 

vanaf  morgen mezelf een schop onder me kont geven. 
 

zo kan het niet langer

tijd voor actie ...

Volgens mij ben je gewoon goed bezig.  Of je nu veel of weinig doet,  je drinkt niet! Dat is het enige dat telt dus geef jezelf een compliment ipv een schop.  En als je echt graag wat wilt doen hou het dan klein, een haalbaar doel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei IJsvogel:

Volgens mij ben je gewoon goed bezig.  Of je nu veel of weinig doet,  je drinkt niet! Dat is het enige dat telt dus geef jezelf een compliment ipv een schop.  En als je echt graag wat wilt doen hou het dan klein, een haalbaar doel.

Nee ik drink niet

maar ik blijf me depressief en futloos voelen en nu word ik nog ziek ook geloof ik. 
 

He bahh, precies nu

ik wou mezelf motiveren om weer te gaan koken voor mezelf,afspraken maken,stukje wandelen en onder de mensen komen. 
 

nou goed het is wat het is voor even nu. 

bewerkt door Zbb
.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het doet een beetje pijn je soms te lezen @Zbb
zo streng voor jezelf
Je hebt jaren met drank roofbouw gepleegd
binges zijn rampzalig en hersteltijd is zelden lang genoeg
voor de volgende aanval weer kwam.
Nu mag je mild zijn, de hersteltijd nemen die je nodig hebt,
niet alleen je lijf, maar vooral je binnenwereld.
Je bent zoveel méér waard dan je weet (denk ik wel eens):heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...