Spring naar bijdragen

onze h.kamer 18-9-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen iedereen. Trouwens waar zijn jullie weer allemaal? Het valt me op dat bij tijden de huiskamer helemaal dood valt. Ik weet niet hoe dat komt jullie wel? Nou kan niemand Zeggen er gebeurd niets bij mij, want dan ben je genezen.

Denken dat jullie zeuren? Potverdikkeme dat is juist goed, je raakt dingen kwijt je deelt en blijft niet alleen zitten met je sores. Juist het ventileren van dingen is heel belangrijk. Doordat we dat te weinig deden zijn we verslaafd geraakt, dus schrijf, en klaag, want dat heeft een functie.

Zie ik hier wat meer activiteit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Bolletje en iedereen.

Ik klaag dan maar weer even. Veel stress weer hier voor de dag. Bezig met 4de dag ophoging en alles voelt weer anders, kijken hoe dit weer uitpakt. Ga straks even kijken of ik het bos weer in kan want mag daar zo graag zijn. Heb een ideaal beeld van een blokhut in mijn hoofd niet groot, heb niet veel nodig en dan midden in het bos en neem er dan ook nog een hond bij.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/46/General_Sherman_tree_looking_up.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bolletje en anderen, 

Ik schrijf niet veel meer, niet omdat ik geen last heb van de afbouw,  maar ik heb er veel minder last van dan jullie en heb het gevoel dat jullie niet echt op mijn berichtjes zitten te wachten.

Na mijn verlof ging het een tijdje weer wat minder, heel veel last van spanning nadat ik van 0,20 naar 0,15 mg was gegaan, alsof mijn lijf onder hoogspanning stond, maar dat is nu weer beter. Ik ben nog wat langzamer gaan minderen, 0,02 mg Lorazepam eraf per keer ipv 0,05 mg. Dat is belachelijk traag maar zo houd ik het wel doenbaar voor mezelf en kan ik nog werken en genieten enz. En ondertussen ga ik beetje bij beetje naar beneden, ik zit nu op 0,08 mg. Traag maar gestaag...

En ik kan bevestigen dat het ook weer beter wordt, dat heb ik aan den lijve ondervonden na mijn cold turkey en dat geeft me steeds weer goede moed als het nu even minder gaat. En de ontwenningsverschijnselen zijn nu zoveel minder erg als toen, omdat ik het langzaam aan doe...

Heb heel erg genoten van het fijne nazomerweer,  ben gaan wandelen op de hei en heb een zomerbarretje gedaan met vrienden. Zalig met dit weer, lekker zonnig maar niet te warm, he Karin? 

Veel sterkte nog allemaal!

Groetjes, Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lynn op die berichtjes van jou zitten juist wel heel veel mensen te wachten. Je hebt niet in de gate hoe belangrijk deze berichtjes voor de mensen hier zijn, dus blijf a.u.b. reageren. Dit geeft de mensen een boost. Heel belangrijk in je bericht dat je schrijft het langzaam aan te doen. Mag ik schrijven "welkom terug? "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Lynn46:

Hoi bolletje en anderen, 

Ik schrijf niet veel meer, niet omdat ik geen last heb van de afbouw,  maar ik heb er veel minder last van dan jullie en heb het gevoel dat jullie niet echt op mijn berichtjes zitten te wachten.

Na mijn verlof ging het een tijdje weer wat minder, heel veel last van spanning nadat ik van 0,20 naar 0,15 mg was gegaan, alsof mijn lijf onder hoogspanning stond, maar dat is nu weer beter. Ik ben nog wat langzamer gaan minderen, 0,02 mg Lorazepam eraf per keer ipv 0,05 mg. Dat is belachelijk traag maar zo houd ik het wel doenbaar voor mezelf en kan ik nog werken en genieten enz. En ondertussen ga ik beetje bij beetje naar beneden, ik zit nu op 0,08 mg. Traag maar gestaag...

En ik kan bevestigen dat het ook weer beter wordt, dat heb ik aan den lijve ondervonden na mijn cold turkey en dat geeft me steeds weer goede moed als het nu even minder gaat. En de ontwenningsverschijnselen zijn nu zoveel minder erg als toen, omdat ik het langzaam aan doe...

Heb heel erg genoten van het fijne nazomerweer,  ben gaan wandelen op de hei en heb een zomerbarretje gedaan met vrienden. Zalig met dit weer, lekker zonnig maar niet te warm, he Karin? 

Veel sterkte nog allemaal!

Groetjes, Lynn

Ja Lynn we hebben jouw verhaal juist zo nodig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bolletje:

Lynn op die berichtjes van jou zitten juist wel heel veel mensen te wachten. Je hebt niet in de gate hoe belangrijk deze berichtjes voor de mensen hier zijn, dus blijf a.u.b. reageren. Dit geeft de mensen een boost. Heel belangrijk in je bericht dat je schrijft het langzaam aan te doen. Mag ik schrijven "welkom terug? "

Ja, hoor, dat mag je zeker! Fijn dat jullie er toch iets aan hebben, dan zal ik wat vaker iets schrijven...

Moed blijven houden, hoor allemaal! Je kan zoveel meer aan dan je denkt en op een dag wordt het allemaal weer beter!

Groetjes, Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...