Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 September 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Wat een prachtig weer. Diep rustig weer hier. Ik denk steeds: deze wandeling was de mooiste ook. Maar dan blijkt er nog 1 te zijn die mooier is. Wat een rijkdom.

Wat ik ook merk aan het wandelen hier. Hier is niet de constante impuls van mensen. Ik kan hier gewoon beter aandacht hebben voor dat wat ik zie ( rode bladeren in groene boom, specht, lichtval) en hoor (specht, vogels, auto’s ver weg). Ben minder afgeleid. Dat doet goed. 
 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, 

ik heb besloten om vanaf nu ook weer vaker mee te schrijven, het zij misschien niet elke dag maar wel wekelijks, zodat ik ook echt meer bewust ben van dat als het goed gaat niet hoeft te betekenen dat er geen terugval op de loer ligt ( en dat ligt er blijkt uit de praktijk) 

Heb gister voor het eerst mijn eerste meeting bij de aa online meegemaakt en dat was echt thuiskomen zeg, ik ga zeker woensdagen en vrijdagen proberen hierbij te zijn. 
 

Merk dat ik nog flink moet bijkomen van mijn laatste glijder :( maar ik hou het nu bij kleine stapjes en niet meer alles maar snel snel ik moet veel liever voor mezelf zijn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-9-2021 om 08:25 zei Etty:

Wat maakte dat je je er voor opgegeven hebt?  Misschien is er een andere manier om dat te bereiken? 

Ik ben er zelf een beetje mee aan het rommelen.  Zoek 'iets' om te doen, naast wat ik al doe.  Ben begonnen met vrijwilligerswerk, een dagdeel in de week. Handen uit de mouwen met een kleine groep mensen, dat vervult wel een aantal behoeften van mij merk ik.   Ik begin me wel af te vragen wat het nut is van wat we doen, maar ik zie wel of het blijvend is.     

Ik wilde iets voor mezelf wat heel anders is dan mijn betaalde baan (waarbij ik steeds in mn hoofd zit) iets praktisch met mensen. Nieuwe ervaringen opdoen/nieuwe dingen leren. Maar t voelde ineens als een enorme verplichting steeds zo'n hele dag mezelf vastleggen. Goede vraag Etty, ik ga kijken of ik iets anders met die onderliggende behoefte kan doen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...