Spring naar bijdragen

Donderdag 16 september 2021


Roberto

Aanbevolen berichten

Ach lieve @Reacher, heb ik je verjaardag gemist :wacko:. Nog late dikke verjaardagszoenen :lips::lips::lips:

Ik heb eigenlijk geen idee van jouw leeftijd maar je bent vast nog een jonge bloem.

Bedankt voor de lieve reacties. Heb niet alles geliked maar dat is uit luiheid geweest maar in mijn hoofd deed ik t wel.

Het is al iets rustiger hier. S morgens is t altijd wat moeilijker lijkt het. Nu maar slapen gaan. 

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei fleurtje:

Ach lieve @Reacher, heb ik je verjaardag gemist :wacko:. Nog late dikke verjaardagszoenen :lips::lips::lips:

Ik heb eigenlijk geen idee van jouw leeftijd maar je bent vast nog een jonge bloem.

Dankjewel! Ik had zowaar wat last van bescheidenheid en ik wilde andere feestjes niet verstoren maar gaandeweg de dag ging dat over :D

Ikke ben schtokoudt. Zo oudtdt dat ik het nog op zijn oudhollandsch schrijf met een veer gedoopt in een potje inkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Bor:

Weet ik weet ik. Heb ik vorige week ook hell mee gehad die KPN. Je mag dokken maar hebt geen tievie. 

Zo werkt dat dus ff niet he. 

Ik heb me digitenne een hele tijd geleden al opgezegd. 
 

toen ze over gegaan zijn van het oude naar een nieuw systeem is het ontvangst helemaal ruk geworden. 
 

alleen maar ergernis en zoveel kijk ik nu ook weer geen televisie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Zbb:

Ik heb me digitenne een hele tijd geleden al opgezegd. 
 

toen ze over gegaan zijn van het oude naar een nieuw systeem is het ontvangst helemaal ruk geworden. 
 

alleen maar ergernis en zoveel kijk ik nu ook weer geen televisie. 

https://www.kijktvonline.nl/

voor nood☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...