Spring naar bijdragen

Donderdag 16 september 2021


Roberto

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, lang geleden op de dagdraad. Had niet echt het gevoel om iets te melden te hebben…nu wel dus! Dokter belde me nav bloedonderzoek gisteren: ik blijk zwanger te zijn!! Weet even met mezelf geen blijf, en kan het nergens kwijt (te pril) dus toch maar even hier… nu al beslist dus dat 2022 ook alcoholvrij wordt!!! Volgende week moet ik opnieuw testen of zwangerschapshormoon goed toeneemt, fingers crossed!!!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel! Ik zweef hier een beetje tussen ongeloof, verliefdheid en blijdschap en ben heel content dat ik het hier ook wat kan delen want my God wat heb ik zin in dit avontuur! Het grote wonder des levens, wat verlangde ik er naar om zo’n mirakel nog eens mee te maken! Ik wil het uitschreeuwen naar iedereen: dreams do come true!!! Never stop believing!!! Op alle vlakken!!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei nancy:

Heeeeeee  Kohtje :heart:! Hoe gaat het met je? 

:unsure:... Bij tijd en wijle, soms, incidenteel, bij tussenpozen, van tijd tot tijd, zo nu en dan, een enkele maal, occasioneel, somtijds, bij gelegenheid gaat het op-af-aan-uit-stekend.  Maar niet altijd, hoor. :)

(antwoord plaatsen...  idd. 'hangend blijvende'. duurt uren voor het eindelijk 'pakt'.. :angry:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben gnocci met gebakken ui, broccoli, veel kerrie en een vega hamburger gegeten vanavond. 

Van harte gefeliciteerd @Musashi, wat fijn voor jou/jullie. 

En dan logde ik vanmiddag in op de site van mijn vrijwilligerswerk, zie ik ook daar die domme raketjes Nieuw hier opeens :wacko:

Vandaag trouwens twee keer kleddernat geregend én heerlijk in het zonnetje kunnen zitten.
Het was een mooie dag. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei knakker:

Hopelijk verlopen de altijd wat onzekere eerste weken goed voor jullie.

Ja Idd daarom mag je het eigenlijk nog niet bekend maken hè…hier is het meer een even ventileren…dus ja allemaal wel spannend ook nog…

 

32 minuten geleden zei knakker:

En heb je nog zin in een augurkje?

Dat niet direct nee maar het is wel gek hoe ik me ineens wel zwanger voel nu ik het weet…ik vertrouwde mijn eigen lichaam/gevoel eigenlijk niet meer…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...