Spring naar bijdragen

CON. WOENSDAG 15-9-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen saampjes. Ik ga er in ieder geval weer een fijne dag van maken. Heb weer goed geslapen en jullie? Wel veel jeuk op m'n hoofd. Was hier naar de kringloop geweest, maar nadat ik m'n haar gewassen had was het gelukkig bijna weg.

Pluizenbol hoe is ie?

En met de rest? Wel blijven schrijven hé mensen? Zo ontzettend belangrijk, schrijf van je af en deel, dan wordt het vaak een beetje minder zwaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen saampjes. Ik ga er in ieder geval weer een fijne dag van maken. Heb weer goed geslapen en jullie? Wel veel jeuk op m'n hoofd. Was hier naar de kringloop geweest, maar nadat ik m'n haar gewassen had was het gelukkig bijna weg.

Pluizenbol hoe is ie?

En met de rest? Wel blijven schrijven hé mensen? Zo ontzettend belangrijk, schrijf van je af en deel, dan wordt het vaak een beetje minder zwaar.

Goedemorgen bolletje helaas nog niet lekker heb veel angst en het lijlt wel of de fevarin niks meer doet moet hem omhoog doen van de psychiater kijken of die dan nog wel wat doet en ik blijf last houden van de lorazepam idere keer Ontwenning tussem de iname momenten door 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag allemaal.

Con jij hebt wel snel afgebouwd. Veel rust nemen en het laten gebeuren. Had je het voor angst of wat anders?

Pluisje ga maar doen wat de psychiater zegt, lijkt mij heel verstandig. Ik heb vandaag ook mogen ophogen en ben ook doodsbang maar ik doe het wel. Kijken hoe het uitpakt. Ik wil ook zo graag weer naar het hondenveld met man in de middag maar dat gaat nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei karin123:

Goede middag allemaal.

Con jij hebt wel snel afgebouwd. Veel rust nemen en het laten gebeuren. Had je het voor angst of wat anders?

Pluisje ga maar doen wat de psychiater zegt, lijkt mij heel verstandig. Ik heb vandaag ook mogen ophogen en ben ook doodsbang maar ik doe het wel. Kijken hoe het uitpakt. Ik wil ook zo graag weer naar het hondenveld met man in de middag maar dat gaat nog niet.

Ja vreselijk meis is dat kun je al wel wat meer doen in het huis ik kan helemaal niks helaas ja ik ben zo bang dat het niet meer werkt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Conik snap zeker dat je niet weer die pillen wilt op den duur werken ze niet meer of ze werken tegen je. Het blijft rotzooi. Je kan het wel even gebruiken voor nood maar verder niet. Je kan ook altijd nog een AD gaan gebruiken voor je depressie en angststoornis als het niet anders wil. Of het moet zo zijn dat er een reden is geweest voor je depressie en dat die reden nu weg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei karin123:

@Conhet is vies verraderlijk spul, ik heb het ook nooit geweten. Heb zelf 25 jaar geslikt. Ben nu bezig met AD opbouwen. Jank maar hoor Con dan kan het eruit.

Dat ik nog kan janken....hihi...doe ik meis...heb nou weer een paniek hittegolf..x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...